Новий M5: гібрид економить, але не втрачає характер (фото)
— 07.11.2025BMW M5 Hybrid поєднує разючу потужність із реальною економією палива, і при цьому привертає увагу дизайном.
Ford може відмовитися від електричного пікапа F-150 Lightning
Виробництво зупинене на невизначений термін
Минулого місяця компанія Ford оголосила, що зупиняє виробництво F-150 Lightning без визначеного терміну. Замість цього виробник планує зосередитися на випуску бензинових пікапів, які приносять більший прибуток.
Працівників заводу Rouge Electric Vehicle Center перевели на сусіднє підприємство в Дірборні, де вони приєдналися до третьої зміни.
Причини рішення
Після пожежі у постачальника Ford вирішила тимчасово змінити напрямок виробництва. Компанія пояснила, що бензинові пікапи вигідніші і вимагають менше алюмінію, ніж електричні моделі.
Та головна проблема — низькі продажі F-150 Lightning. Попри статус найпопулярнішого електропікапа в США, модель так і не стала хітом серед покупців.
Слабкі продажі
У третьому кварталі Ford продала лише 10 005 електропікапів Lightning. З початку року — 23 034 одиниці, що лише на 1% більше, ніж торік.
Для порівняння, інші моделі компанії продаються набагато краще:
Що далі?
За даними The Wall Street Journal, керівництво компанії вже обговорює можливість повної відмови від моделі. Іншими словами, Ford може припинити виробництво F-150 Lightning назавжди.
Виглядає, що ставка на електричні вантажівки не виправдала себе, і виробник знову робить вибір на користь традиційних двигунів.

GM може відмовитися від своїх електричних пікапів
Після Ram — наступна черга GM?
Компанія Ram нещодавно оголосила про скасування повністю електричної моделі 1500 REV. Тепер схожу долю можуть розділити й електричні пікапи General Motors.
За даними інсайдерів, GM розглядає можливість скорочення або навіть припинення виробництва деяких своїх електромоделей. До електричної лінійки концерну входять Chevrolet Silverado EV, GMC Sierra EV та GMC Hummer EV Pickup.
Продажі залишають бажати кращого
Результати за дев’ять місяців 2025 року показують, що покупці не поспішають переходити на електропікапи:
Такі цифри виглядають слабко на фоні витрат на розробку і виробництво цих моделей.
Поганий знак для Sierra EV
Для порівняння, електричні фургони BrightDrop, які GM вже зняла з виробництва, знайшли лише 3 976 покупців за дев’ять місяців року.
Якщо врахувати цю тенденцію, GMC Sierra EV може стати наступною “жертвою” скорочення.
Поворот назад до прибуткових моделей
Експерти зазначають, що низький попит на електричні пікапи змушує автовиробників повертатися до традиційних бензинових і гібридних версій, які залишаються більш вигідними та популярними серед споживачів.
Видається, електричний експеримент американських автогігантів завертає у глухий кут.

GM поки не квапиться з рішенням
Представник GM повідомив, що компанія не планує змінювати свій модельний ряд або загальний напрямок розвитку. Водночас він додав, що GM досягає прогресу у зниженні витрат на виробництво електропікапів.
Ford продовжує втрачати мільярди
Що стосується Ford, то компанія втратила близько 13 мільярдів доларів на електромобілях з 2023 року. При цьому виробник не вагається припиняти виробництво невдалих моделей. Раніше Ford вже скасував Lincoln EV на базі Rivian та електричні кросовери з трьома рядами сидінь.
Виглядає, що американські автогіганти стають більш обережними з електричними вантажівками та пікапами, обираючи прибутковіші традиційні моделі.
