Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Ioniq 6 N: коли електрика стає азартною (фото)

Hyundai Ioniq 6 N: електрика, що змушує бензин голіти від заздрості

Hyundai знову йде у наступ. Цього разу — з електричним звіром під назвою Ioniq 6 N. Це — не просто швидкий седан. Це спроба довести, що електрокари можуть бути емоційними, а не лише “швидкими в цифрах”.

Шалений заряд потужності

Під гладким “космічним” кузовом — два електромотори:

  • передній — 234 к.с.,
  • задній — 406 к.с.

Разом — трохи понад 600 к.с., а якщо натиснути кнопку N Grin Boost на кермі — отримаєш 641 к.с. на 10 секунд.
Потім — коротка пауза, і знову можна вистрілити вперед.

0–100 км/год — 3,2 секунди.

Максималка — 257 км/год.
І так, це все без краплі бензину.

Батарея — теж спортсменка

Під підлогою — 84 кВт-год акумулятор. Його система охолодження тримає заряд у формі, навіть коли жарко на треку.
Очікувана дальність — понад 480 км.

Швидке заряджання? Будь ласка:

350 кВт DC — від 10 до 80% за 18 хвилин.

11 кВт AC — для повільнішої “нічної” підзарядки.

N-технології: коли електрика грає як бензинка

Hyundai серйозно підійшла до емоцій. Тож в Ioniq 6 N є купа “іграшок” для водія:

  • N Battery — режими Drag, Sprint або Endurance. Машина сама налаштовує температуру батареї під стиль їзди.
  • N Active Sound+ — вибираєш, як звучить авто: V8-гуркіт, космічний шум чи “майбутнє”. Найкраще, звісно, звучить V8
  • N e-Shift — імітація передач із підкермовими пелюстками. Є навіть електронний обмежувач обертів!
  • N Grin Boost — цифровий “нітро” для додаткового прискорення.
  • N Drift Optimiser — допомагає виставити авто в контрольований занос.
  • N Torque Distribution — регулюй розподіл потужності: хочеш — повний привід, хочеш — чистий задній.

 Як їде

Ioniq 6 N — нижчий, жорсткіший і стабільніший, ніж “п’ятірка” (Ioniq 5 N).
Нові амортизатори з “чуттям ходу” тримають авто впевнено навіть на високій швидкості.

На треку він швидкий і слухняний, хоча кермо трохи “електронне”, а гальма потужні, але без тонкої чутливості.
Втім, головне — відчуття.
Ти просто забуваєш, що це електромобіль. І це, мабуть, найбільший комплімент для інженерів Hyundai.

 Враження

Ioniq 6 N — це більше про драйв на дорозі, ніж про рекорди на треку.
Він важкий, так — понад 2 тонни, але поводиться як справжній спорткар.
Швидкий, технологічний і при цьому комфортний.

Hyundai показує, що електрокари можуть бути веселими, живими та з характером.
І якщо уявити цей седан легшим на 300 кг — це був би справжній вибух.

 Технічні дані

  •  Ціна: близько £65–70 тис.
  • Привід: повний (два електромотори)
  •  Потужність: 641 к.с. (з “овербустом”)
  •  Крутний момент: 770 Нм
  • 0–100 км/год: 3,2 с
  •  Максимальна швидкість: 257 км/год
  •  Батарея: 84,0 кВт-год
  •  Зарядка: 350 кВт DC (10–80% за 18 хв), 11 кВт AC
  •  Вага: ~2 080 кг

Хто сказав, що електрокари нудні?
Hyundai Ioniq 6 N доводить — майбутнє може пахнути гарячою гумою. 

👁 2
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності