Ioniq 6 N: коли електрика стає азартною (фото)
— 07.11.2025 / 18:30Hyundai Ioniq 6 N: електрика, що змушує бензин голіти від заздрості
Hyundai знову йде у наступ. Цього разу — з електричним звіром під назвою Ioniq 6 N. Це — не просто швидкий седан. Це спроба довести, що електрокари можуть бути емоційними, а не лише “швидкими в цифрах”.
Шалений заряд потужності
Під гладким “космічним” кузовом — два електромотори:
- передній — 234 к.с.,
- задній — 406 к.с.
Разом — трохи понад 600 к.с., а якщо натиснути кнопку N Grin Boost на кермі — отримаєш 641 к.с. на 10 секунд.
Потім — коротка пауза, і знову можна вистрілити вперед.
0–100 км/год — 3,2 секунди.
Максималка — 257 км/год.
І так, це все без краплі бензину.
Батарея — теж спортсменка
Під підлогою — 84 кВт-год акумулятор. Його система охолодження тримає заряд у формі, навіть коли жарко на треку.
Очікувана дальність — понад 480 км.
Швидке заряджання? Будь ласка:
350 кВт DC — від 10 до 80% за 18 хвилин.
11 кВт AC — для повільнішої “нічної” підзарядки.
N-технології: коли електрика грає як бензинка
Hyundai серйозно підійшла до емоцій. Тож в Ioniq 6 N є купа “іграшок” для водія:
- N Battery — режими Drag, Sprint або Endurance. Машина сама налаштовує температуру батареї під стиль їзди.
- N Active Sound+ — вибираєш, як звучить авто: V8-гуркіт, космічний шум чи “майбутнє”. Найкраще, звісно, звучить V8
- N e-Shift — імітація передач із підкермовими пелюстками. Є навіть електронний обмежувач обертів!
- N Grin Boost — цифровий “нітро” для додаткового прискорення.
- N Drift Optimiser — допомагає виставити авто в контрольований занос.
- N Torque Distribution — регулюй розподіл потужності: хочеш — повний привід, хочеш — чистий задній.
Як їде
Ioniq 6 N — нижчий, жорсткіший і стабільніший, ніж “п’ятірка” (Ioniq 5 N).
Нові амортизатори з “чуттям ходу” тримають авто впевнено навіть на високій швидкості.
На треку він швидкий і слухняний, хоча кермо трохи “електронне”, а гальма потужні, але без тонкої чутливості.
Втім, головне — відчуття.
Ти просто забуваєш, що це електромобіль. І це, мабуть, найбільший комплімент для інженерів Hyundai.
Враження
Ioniq 6 N — це більше про драйв на дорозі, ніж про рекорди на треку.
Він важкий, так — понад 2 тонни, але поводиться як справжній спорткар.
Швидкий, технологічний і при цьому комфортний.
Hyundai показує, що електрокари можуть бути веселими, живими та з характером.
І якщо уявити цей седан легшим на 300 кг — це був би справжній вибух.
Технічні дані
- Ціна: близько £65–70 тис.
- Привід: повний (два електромотори)
- Потужність: 641 к.с. (з “овербустом”)
- Крутний момент: 770 Нм
- 0–100 км/год: 3,2 с
- Максимальна швидкість: 257 км/год
- Батарея: 84,0 кВт-год
- Зарядка: 350 кВт DC (10–80% за 18 хв), 11 кВт AC
- Вага: ~2 080 кг
Хто сказав, що електрокари нудні?
Hyundai Ioniq 6 N доводить — майбутнє може пахнути гарячою гумою.




























