Geely EX5: коли практичність важливіша за дизайн (фото)
— 13.11.2025 / 12:00
Geely EX5 — електрокросовер без сюрпризів, але з приємною ціною
Що це за авто?
Це Geely EX5 — середньорозмірний електричний кросовер від китайського автогіганта. З першого погляду він не викликає захвату — дизайн спокійний, навіть занадто. Виглядає, що в Geely вирішили не ризикувати: форма класична, лінії стримані, нічого зайвого.
І все ж, за простотою криється серйозний гравець на ринку електромобілів.
Як правильно вимовляти “Geely”?
Цікаве питання! Назва читається не як “Гілі”, а як “Джілі” — з м’яким “дж”.
Компанія Geely розпочала свій шлях у Китаї ще в 1986 році… із виробництва деталей для холодильників! Потім були мотоцикли, а вже з 1997-го — автомобілі.
Сьогодні Geely — це справжня імперія. Вона володіє Volvo, Lotus, LEVC (лондонські таксі), Polestar, Lynk & Co, Zeekr, Proton, а також має спільні проєкти зі Smart та Mercedes-Benz.
До речі, Geely — один з акціонерів Aston Martin. А ще компанія запустила на орбіту 41 супутник для глобального інтернет-покриття!
Хто конкуренти?
Geely EX5 виходить на ринок, де вже тісно. Його суперники — Peugeot e-2008, Kia EV3, Renault Scenic, Volvo EX30, а також китайські BYD Atto 2, Omoda E5 і Jaecoo E5.
EX5 трохи більший за більшість із них, майже як Skoda Enyaq, але дешевший.
Питання тільки одне: чи завжди більше — означає краще?
Ціна та комплектації
На старті продажів у Британії Geely пропонує власну знижку — “Geely EV Grant”, що діє до кінця 2025 року.
- SE — від £29,690 (з урахуванням знижки £2,300)
- Pro — £30,790 (знижка £3,200)
- Max — £33,240 (знижка £3,750)
Це не державна пільга, а внутрішня акція бренду, адже EX5 не підпадає під британський урядовий грант на електрокари.
Що під капотом?
Поки що — лише електрична версія. Гібрид обіцяють у 2026 році.
EX5 оснащено 60,22 кВт-год акумулятором типу LFP (літій-залізо-фосфат), який забезпечує запас ходу до 267 миль (≈430 км) за циклом WLTP.
Привід — передній, потужність 215 к.с., крутний момент 320 Нм.
Розгін до 100 км/год — 6,9 секунди (7,1 у версії Max). Geely називає це “впевнено жвавим” прискоренням — і це справді так.
Інтер’єр
Усередині — мінімалізм. Кнопок майже немає, лише одне багатофункціональне коліщатко на центральній консолі. Усе інше — через великий 15,4-дюймовий сенсорний екран.
Ззаду — багато місця для пасажирів, особливо для ніг. Але є нюанс: через це багажник не вражає обсягом.
Цікаво знати
EX5 — не новинка як така. Його показали ще у 2024 році, і він уже продається в Китаї, Австралії, Таїланді та Індонезії.
Але версія для Європи перероблена під наші дороги. Над налаштуванням підвіски та керування працювали інженери Lotus, які допомогли зробити ходу більш комфортною для британських (а отже, і європейських) реалій.
Вердикт
“Geely EX5 — надто спокійний, але доволі розумний вибір.”
Це не автомобіль, який звабить дизайном чи спортивним характером. Але він великий, комфортний, електричний і недорогий.
Їздить м’яко, має прийнятний запас ходу й чимало оснащення навіть у базовій комплектації.
Якщо вам потрібен просторий електрокросовер за менше ніж £30,000, Geely EX5 — цілком логічний вибір.
Не яскравий, не драйвовий, зате практичний і чесний.





























