Toyota повернула до життя GR Yaris M Concept
— 18.11.2025Середньомоторний прототип GR Yaris знову показує прогрес, поки Toyota зменшує й посилює свій новий 2.0 Turbo.
TVR Griffith: чи дочекаємося нарешті виробництва?
Вже вісім років минуло з того дня, коли TVR вперше показала світу Griffith — спортивне купе з 5,0-літровим V8, яке мало дістатися покупців ще на початку 2019 року. Але фінансові проблеми та невизначеність у керівництві зупинили проєкт далеко від конвеєра.
Тепер ситуація начебто зрушила з місця. Принаймні частково.
Новий власник — нові надії
Стало відомо, що TVR невдовзі перейде під крило Charge Holdings — компанії, якій належать електричні Charge Cars. Саме вони у 2018 році голосно заявили про себе проєктом електричного Ford Mustang 1967 року.
Другий шанс для бренду
Минулого року Charge Cars пережила власні труднощі й навіть тимчасово потрапила під управління адміністраторів. Проте приватні інвестори врятували бізнес, і з січня компанія працює у новому форматі.
Тепер оновлена Charge Holdings планує вдихнути життя в TVR і, нарешті, довести Griffith до реального виробництва.
Британська легенда може отримати шанс повернутися — цього разу з серйозною підтримкою.

Покупці нарешті можуть отримати свій TVR
За даними Auto Express, Charge Holdings планує «багатоетапну реструктуризацію TVR». Мета — створення «нового покоління британських розкішних автомобілів високих характеристик».
Перший і найважливіший крок — завершити розробку бензинового Griffith і нарешті передати його тим клієнтам, які чекають свої машини вже багато років.
Компанія поки не уточнює, чи оновлять Griffith порівняно з версією 2017 року. Тодішня модель отримала 5,0-літровий двигун Coyote V8 від Ford, який Cosworth налаштувала до 500 к.с. На щастя, проблем із доступністю цього силового агрегату виникнути не повинно.
А що з шасі?
Найскладнішим питанням може стати саме конструкція автомобіля. На момент презентації Griffith був побудований на технології шасі iStream, розробленій Гордоном Мюрреєм.
І саме адаптація цього рішення під сучасне виробництво може стати ключовим викликом для відродженого TVR.

Платформа під питанням
Проблема в тому, що права на цю платформу тепер належать компанії Forseven, яка нещодавно об’єдналася з McLaren. Через це Charge фактично має два варіанти: розробляти нове шасі з нуля або адаптувати вже наявну платформу від іншої моделі.
Офіційна позиція нового керівництва
Генеральний директор Charge Holdings Пол Аберкромбі зазначає:
«Місія Charge Holdings — об’єднати культові бренди високих характеристик і світовий виробничий досвід. Наше стратегічне злиття з TVR має поєднати спадщину та інновації, створивши нового лідера у сегменті малотиражних розкішних авто. Більше деталей ми оголосимо на початку 2026 року».
Видається, TVR стоїть перед великим перезапуском — із новим власником, новою стратегією та шансом повернути собі місце серед унікальних британських спорткарів.