Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Легендарний TVR Griffith готується до відродження (фото)

  • Довгоочікуваний Griffith від TVR може нарешті вийти у виробництво після зміни власника.
  • Charge Holdings, материнська компанія Charge Cars, офіційно придбала TVR.
  • Компанія заявляє, що TVR незабаром розшириться на електрифіковані платформи.

TVR Griffith: чи дочекаємося нарешті виробництва?
Вже вісім років минуло з того дня, коли TVR вперше показала світу Griffith — спортивне купе з 5,0-літровим V8, яке мало дістатися покупців ще на початку 2019 року. Але фінансові проблеми та невизначеність у керівництві зупинили проєкт далеко від конвеєра.
Тепер ситуація начебто зрушила з місця. Принаймні частково.

Новий власник — нові надії
Стало відомо, що TVR невдовзі перейде під крило Charge Holdings — компанії, якій належать електричні Charge Cars. Саме вони у 2018 році голосно заявили про себе проєктом електричного Ford Mustang 1967 року.

Другий шанс для бренду
Минулого року Charge Cars пережила власні труднощі й навіть тимчасово потрапила під управління адміністраторів. Проте приватні інвестори врятували бізнес, і з січня компанія працює у новому форматі.
Тепер оновлена Charge Holdings планує вдихнути життя в TVR і, нарешті, довести Griffith до реального виробництва.

Британська легенда може отримати шанс повернутися — цього разу з серйозною підтримкою.

Покупці нарешті можуть отримати свій TVR

За даними Auto Express, Charge Holdings планує «багатоетапну реструктуризацію TVR». Мета — створення «нового покоління британських розкішних автомобілів високих характеристик».

Перший і найважливіший крок — завершити розробку бензинового Griffith і нарешті передати його тим клієнтам, які чекають свої машини вже багато років.

Компанія поки не уточнює, чи оновлять Griffith порівняно з версією 2017 року. Тодішня модель отримала 5,0-літровий двигун Coyote V8 від Ford, який Cosworth налаштувала до 500 к.с. На щастя, проблем із доступністю цього силового агрегату виникнути не повинно.

А що з шасі?

Найскладнішим питанням може стати саме конструкція автомобіля. На момент презентації Griffith був побудований на технології шасі iStream, розробленій Гордоном Мюрреєм.

І саме адаптація цього рішення під сучасне виробництво може стати ключовим викликом для відродженого TVR.

Платформа під питанням

Проблема в тому, що права на цю платформу тепер належать компанії Forseven, яка нещодавно об’єдналася з McLaren. Через це Charge фактично має два варіанти: розробляти нове шасі з нуля або адаптувати вже наявну платформу від іншої моделі.

Офіційна позиція нового керівництва

Генеральний директор Charge Holdings Пол Аберкромбі зазначає:
«Місія Charge Holdings — об’єднати культові бренди високих характеристик і світовий виробничий досвід. Наше стратегічне злиття з TVR має поєднати спадщину та інновації, створивши нового лідера у сегменті малотиражних розкішних авто. Більше деталей ми оголосимо на початку 2026 року».

Видається, TVR стоїть перед великим перезапуском — із новим власником, новою стратегією та шансом повернути собі місце серед унікальних британських спорткарів.

👁 23
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності