Subaru Outback 2025: комфорт і практичність (огляд)
— 19.11.2025Outback 2025 залишається сімейним автомобілем з чудовою видимістю та сучасними технологіями.
Jeep Recon дарує відчуття свободи на дорозі
Однією з головних родзинок Jeep Wrangler завжди була можливість знімати двері та відкривати дах. Тепер ця унікальна «фішка» з’явиться і в новому електромобілі Jeep Recon, який дебютує у 2026 році. Другий електрокар Jeep у США натхненний популярним Wrangler, тому він теж робить акцент на відкритому повітрі та справжніх позашляхових можливостях.
Recon проти Wrangler: в чому різниця?
Recon черпає натхнення у Wrangler, але між ними є помітні відмінності. Обидва позашляховики мають квадратну форму кузова, але Recon побудований на єдиному кузові (unibody), а Wrangler стоїть на рамі.
Новий електрокар від Jeep виділяється квадратними фарами та підсвіченою фірмовою сім сотовою решіткою радіатора.
Recon довший і вищий за свого бензинового родича: його розміри – 193,3 дюйма в довжину, 74,8 дюйма в ширину і близько 74 дюймів у висоту. І він доступний тільки в чотирьох дверній версії.
Wrangler також має чотирьох дверний варіант, але він приблизно на 5 дюймів коротший і на майже дюйм вже за свого електричного побратима. Також існує дводверна версія Wrangler, яку у Recon поки що немає.

Позашляхові можливості: Recon vs Wrangler
Recon має трохи коротшу колісну базу – 112,9 дюйма проти 118,4 у Wrangler, і більшість його позашляхових показників трохи слабші за бензинового «родича». Наприклад, електромобіль може долати водні перешкоди лише до 24 дюймів (у Wrangler – щонайменше 30 дюймів), а кліренс обмежений 9,1 дюйма (у Wrangler – від 9,7 до 12,9 дюйма).
Wrangler має суцільні передню та задню осі, блоковані диференціали, двошвидкісну роздавальну коробку та доступні шини 35 дюймів для всіх типів поверхні.
Підвіска та комфорт
Стара школа Wrangler робить його більш витривалим на складних трасах. Натомість сучасна підвіска Recon зроблена для комфорту щоденного водіння: передня підвіска з різною довжиною важелів, задня – багатоважільна.
Повний привід – стандарт, а задній диференціал електронно блокований. Проте переднього блокування та низького діапазону передач немає. Замість цього задній електромотор спеціально налаштований для Recon, а високе передавальне число 15:1 дає більше крутного моменту на низах і разом із електронним блокуванням покращує зчеплення.
Комплектація Moab для старту продажів
Коли Recon надійде у продаж наступного року, спочатку доступною буде лише модель Moab. Вона отримає шини Nexen Roadian ATX 33 дюйми (265/70R-18). Jeep поки не підтвердив, чи можна буде поставити високі 35-дюймові шини без модифікацій.
Moab має стандартні сталеві захисні пластини для днища та доступні «рокрейли» для захисту боків кузова. Як і у Wrangler, на задніх дверях Recon кріпиться запасне повнорозмірне колесо – так званий «резервний рюкзак».

Новий тип Jeep 4xe
Новий Jeep Recon побудований на тій же платформі STLA Large, що й електричний Wagoneer S. Обидва автомобілі використовують 400-вольтову систему та батарею на 94 кВт·год, яка герметична та водонепроникна. Jeep запевняє, що додатковий захист поширюється і на проводку, і на електромотори.
Разом електромотори видають 650 кінських сил та 620 фунт-футів крутного моменту — це значно більше, ніж у V8 Wrangler 392, який звучить крутіше, але розвиває максимум 470 кінських сил та 470 фунт-футів. Jeep стверджує, що Recon розганяється до 60 миль/год за 3,6 секунди і досягає максимальної швидкості 112 миль/год. Для порівняння, останній Wrangler Rubicon 392 розганявся до 60 миль/год за 4,2 секунди і досягав 110 миль/год.
Варто зазначити, що Recon важчий за Wrangler та його 6,4-літровий Hemi: електромобіль важить 6112 фунтів, тоді як Rubicon 392 — 5268 фунтів.
Батарея та запас ходу
Більша частина ваги Recon припадає на батарею, яка, за оцінкою Jeep, забезпечує до 250 миль пробігу. Ця цифра стосується моделі, яка з’явиться після Moab (у Moab – 230 миль).
Recon спочатку оснащуватиметься зарядним портом типу CCS, але пізніше Jeep планує перейти на новий стандарт NACS, сумісний із Tesla Superchargers.
Хоча максимальна швидкість зарядки не розкривається, Jeep повідомляє, що Recon можна зарядити з 5 до 80% менше ніж за 7 годин від Level 2 зарядки та приблизно за 28 хвилин від DC швидкої зарядки. У режимі швидкої зарядки 10 хвилин дають близько 100 миль пробігу.

Recon отримує новий знак «4xe»
Ті, хто знайомий з маркуванням Jeep, помітять, що Recon отримав шильдик «4xe». Раніше він позначав підключені гібриди, як-от Wrangler 4xe та Grand Cherokee 4xe. Генеральний директор Jeep Боб Бродердорф раніше говорив, що всі електрифіковані моделі Jeep повинні мати маркування 4xe, і Recon EV став першою такою машиною.
Бренд також відходить від синіх акцентів на кузові, які раніше відрізняли 4xe-моделі, як це було на оновленому Grand Cherokee PHEV. У моделі Moab помітно виділяються червоні буксирувальні гачки спереду та ззаду. Що стосується буксирування, Recon може тягнути до 3300 фунтів — лише на 200 фунтів менше, ніж більшість Wrangler.
Інтер’єр знайомий, але сучасний
Інтер’єр Recon розроблений так, щоб бути впізнаваним, але водночас футуристичним. Горизонтальна панель приладів із ручкою для пасажира нагадує Wrangler.
Разом з тим, Recon отримав два великих дисплеї: налаштовувану цифрову панель приладів 12,3 дюйма та сенсорний екран 14,5 дюйма для мультимедіа. Екран працює на системі Uconnect 5, яка підтримує бездротовий Apple CarPlay та Android Auto, а також оновлення по повітрю (OTA).
Хоча аудіосистема має фізичні кнопки гучності та налаштування радіо, управління кліматом виконане без жодних справжніх кнопок — все сенсорне та сучасне.

Відкритий світ на ходу
Для тих моментів, коли власники Recon хочуть відчути близькість до природи, Jeep дозволяє знімати двері та заднє скло без будь-яких інструментів.
Хоча панорамний люк є стандартним, клієнти можуть обрати дах, який відкривається натисканням кнопки. Він не має поперечної балки, що дозволяє зберегти класичну атмосферу кабріолета.
Простір та зручність
Салон Recon виглядає просторий і продуманий для зберігання речей: від ніші під центральною консоллю до кишень у дверях з інноваційними ремінцями. Є також невеликий передній багажник об’ємом 3 кубічних футів, а в задньому відсіку можна розмістити від 30 до 66 кубічних футів багажу, залежно від того, чи складені задні сидіння.

Доступність та ціни
Jeep повідомляє, що виробництво Recon розпочнеться «на початку» наступного року. Генеральний директор Боб Бродердорф минулого місяця сказав, що продажі нового електричного SUV стартують навесні 2026 року. Проте бренди Stellantis вже не раз стикалися із затримками запуску нових електромобілів (наприклад, Wagoneer S та Dodge Charger Daytona). Навіть вихід Recon був відкладений — спочатку його планували на 2024 рік, тож побачимо, чи справді графік буде дотримано.
Коли Recon дістанеться дилерів, єдиний рівень оснащення Moab стартуватиме від $66,995. Це приблизно така ж ціна, як у топової версії Wrangler 4xe, і на $15 тис. дешевше за новий V8-версійний Wrangler Moab 392. Очікується, що наступна, поки що не названа, версія Recon коштуватиме менше за Moab, коли приєднається до лінійки.