Новий Cupra Terramar (огляд + фото)
— 19.11.2025Cupra Terramar поєднує просторий салон, стильний дизайн і сучасні гібридні технології для сімейних водіїв.
Знайти живий Nissan 300ZX майже нереально — але нам пощастило
Оригінальний Nissan 300ZX, який не «вбивали» на дорогах, – справжня рідкість. Але нам вдалося натрапити саме на такий екземпляр. Його тихо виставили у Facebook, а не на великих аукціонах чи популярних сайтах продажу авто. І цей 300ZX 1985 року виглядає дивовижно доглянутим. Пробіг у нього не рекордно низький, зате стан говорить сам за себе.
Трохи історії моделі
Nissan випускав 300ZX у двох поколіннях з 1983 до 2000 року. Цей автомобіль — представник першого покоління. Він має знімні панелі даху, фірмову деталь, яка у середині 80-х стала його візитівкою.

Авто з історією, яке берегли по-справжньому
За словами нинішнього власника, цей Nissan 300ZX колись купили новим у дилера Northside Nissan у Чарлстоні, Південна Кароліна. Згодом авто стало частиною його приватної колекції, а пізніше перейшло у власність його дружини. Машину не просто експлуатували — її берегли.
Стан, який складно повірити
У оголошенні зазначено, що на одометрі — 67 000 миль. Та, дивлячись на авто, легко подумати, що пробіг значно менший.
Біле фарбування рівне й охайне, без слідів часу. Чорний обвіс навколо бамперів теж виглядає напрочуд добре збереженим.
Оригінальний стиль 80-х
Фірмові декоративні лінії збереглися по всій довжині кузова. Машина стоїть на заводських дисках — саме вони створюють той впізнаваний «стоковий» вигляд, який так цінують шанувальники моделі.
П’ять моторів на вибір — і один із найцікавіших тут
Під час виробництва першого покоління Nissan пропонував 300ZX із п’ятьма варіантами двигунів. У цьому екземплярі стоїть атмосферний 3,0-літровий V6. Водночас незрозуміло, чи це версія на 165 к.с., чи потужніша — на 190 к.с.
У будь-якому разі V6 працює в парі з куди бажанішою п’ятиступеневою механікою, яка подає всю тягу на задні колеса. Для фанатів класичних спорткарів — саме те, що треба.
Салон, який складно забути
Той, хто замовляв авто новим, очевидно, хотів зробити інтер’єр максимально ефектним на фоні стриманого білого кузова. І задум вдався: майже кожна деталь салону виконана у яскраво-червоному кольорі.
Червоні килимки, сидіння, дверні панелі, кермо, торпедо й навіть тунель коробки передач — усе в одному стилі. Салон настільки насичений, що для поїздки тут знадобляться сонцезахисні окуляри навіть у похмурий день.
Ціна часу: скільки коштував 300ZX тоді та скільки це вартує зараз
Разом з автомобілем покупець отримає й оригінальний цінник — той самий, що висів на вікні під час продажу в 1985 році. У ньому зазначена вартість $18 599, включно з $200 за доставлення та оформлення.
Якщо перевести цю суму на сучасні гроші, виходить приблизно $57 260.
Для порівняння: сучасний Nissan Z стартує з $42 970, а топова версія NISMO доходить до $65 750.