Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Як Tesla зменшила вагу Model X на 181 кг

  • У Tesla Model X 2026 року є кілька розумних рішень для зменшення ваги.
  • Близько 400 фунтів (≈181 кг) було зекономлено лише завдяки заміні матеріалів і більш ефективним методам виробництва.
  • Журнал Car and Driver відзначив покращення у продуктивності та витраті енергії батареї.

Машини стають важчими

Через жорсткі правила безпеки, нові системи та бажання автолюбителів отримати більше функцій, сучасні автомобілі помітно додали у вазі.
До того ж гібридні системи теж додають кілограми. В результаті середній автомобіль зараз важить близько 4 000 фунтів (≈1 800 кг).

Звісно, компактні моделі ще легші, але вже навряд чи їх можна назвати “легковаговиками”.

Коли зменшення ваги – справжнє досягнення

Саме тому великий інтерес викликає автомобіль, який в сучасному світі вміє схуднути, а не товстіти.
І ще крутіше, якщо це вдається без дорогих і екзотичних матеріалів.

Маленькі хитрощі в конструкції та матеріалах можуть дати відчутну різницю у вазі. А легший автомобіль – це краща динаміка, менша витрата енергії та справжнє задоволення від їзди.

Випадкове відкриття

Нещодавно Car and Driver протестували оновлений Model X. І що ж вони виявили? Новий електрокросовер важить менше, ніж попередня версія.
За даними видання, вага склала 5 219 фунтів (≈2 370 кг) – це на 400 фунтів (≈181 кг) менше, ніж раніше.

Звісно, це не легкий спортивний MX-5, але скинути стільки ваги – винятковий результат.

Як це вдалося

Tesla зробила купу змін “під капотом” – матеріали, конструкція, ефективніші методи виробництва.
Візуально Model X 2026 року майже не змінився, але під шкірою він значно легший.

 

Як Tesla схудла Model X

Ларс Мораві, віцепрезидент Tesla з інженерії автомобілів, розповів Car and Driver, як їм вдалося «посадити на дієту» Model X.
За його словами, попередні моделі важили більше через поспіх запуску: Tesla довелося використовувати багато деталей від Model S, що призвело до «не зовсім елегантних рішень».

Головні зміни

  • Задній мотор: старий двигун з постійними магнітами замінили на індукційний.
  • Напіввісі: були оптимізовані для зменшення ваги.
  • Батарея: стала легшою та більш енергомісткою.
  • Салон: нові матеріали для дверних панелей та стелі зекономили зайві кілограми.
  • Задній ряд сидінь: демонтували підставку-п’єдестал, що прибрало близько 50 фунтів (≈23 кг).
  • Електропроводка та система охолодження: стали більш компактними та легкими.

Виробничі зміни

Ще Tesla змінила деякі процеси виробництва, щоб кузов став легшим і жорсткішим.
Model X тепер використовує мегаліття, що зменшує кількість панелей і робить структуру більш монолітною.
Хоча ця технологія дає переваги, залишаються питання щодо ремонту таких деталей.

Чи є користь від схуднення?

Car and Driver помітили, що новий Model X відчувається інакше за кермом, порівняно з тестами десятирічної давності.
Особливо вражає швидкість: базова версія, яку тестували, розганяється до 60 миль/год (≈97 км/год) всього за 3,6 секунди.

Дальність і ефективність

Зменшення ваги та більш енергомісткі батареї також дало кращу дальність ходу.
За даними C/D, на шосейному тесті Model X пройшов 300 миль (≈480 км), а рейтинг EPA виріс до 325 миль (≈520 км).

Чому це важливо

Хочете ви Tesla чи ні, досягнення компанії варто відзначити.
Легші автомобілі швидші, економічніші та керованіші.
Навіть у часи, коли машини стають все важчими через нові стандарти та додаткові функції, скинути зайву вагу все ще можливо.
Для автовиробників, що стикаються з жорсткішими нормами викидів, зменшення ваги – це гарний початок.

👁 2
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності