Genesis кидає виклик BMW і AMG з GV60 Magma
— 21.11.2025 / 12:00- GV60 Magma стає першою серійною високопродуктивною моделлю Genesis.
- Електричний кросовер матиме максимальну потужність у 650 кінських сил.
- Genesis розпочинає десятирічний перехід до концепції «Розкішної високої продуктивності».
Genesis показує, що вміє у швидкість
Багато автовиробників говорять про високу продуктивність, але не всі справді підтверджують свої слова ділом. Genesis, видається, вирішила змінити правила гри. Торік бренд оголосив про створення спортивної лінійки Magma — звучало сміливо, але поки що лише як обіцянка.
650 к.с. і нова філософія бренду
Тепер обіцянку виконано. Компанія представила кросовер потужністю 650 кінських сил, який відкриває десятирічний курс на розвиток напрямку, що у Genesis називають «Розкішна висока продуктивність». Це не просто нова модель — це початок нової стратегії.
Прем’єра не в салоні, а на треку
Світова прем’єра серійного GV60 Magma відбулася не на гучному автошоу в Лос-Анджелесі, а на знаменитому французькому автодромі Поль Рікар. Таким вибором місця Genesis надіслала однозначний сигнал: бренд прагне сприйматися як справжній виробник преміальних спортивних авто.
Новий погляд на спортивну розкіш
Президент і CEO Hyundai Motor Company Хосе Муньос підкреслив: компанія не просто створює швидкі автомобілі — вона хоче переосмислити, яким може бути бренд, що поєднує розкіш і високу продуктивність.

Нова територія для Genesis
2027 Genesis GV60 Magma: виклик для BMW та AMG
Genesis презентує нову ідею продуктивності — не гонитва за «сухими» цифрами, а поєднання балансу, точності та витонченості. Це продовження фірмового стилю «Athletic Elegance», але тепер із виразним спортивним, майже перегоновим акцентом.
Головний дизайнер бренду Люк Донкерволке описав філософію Magma як «адреналін, впорскнутий у ДНК Genesis, але без втрати елегантності».
Перший серійний представник сімейства Magma
GV60 Magma став першою моделлю, що втілює нову високопродуктивну лінійку. Автомобіль опустили на 20 мм порівняно зі стандартною версією, розширили крила, встановили ковані 21-дюймові колеса та додали глянцеві аеродинамічні елементи — усе це виглядає агресивнішим і спортивнішим.
Але найцікавіше — під кузовом. Там і ховається справжня суть цього нового «гарячого» Genesis.

Наскільки швидкий GV60 Magma?
2027 Genesis GV60 Magma: виклик для BMW та AMG
Платформа та основні компоненти GV60 Magma запозичені у моделей Hyundai Ioniq N. Два електромотори видають 609 к.с. у стандартному режимі та до 650 к.с. у режимі Boost. Це робить його потужнішим за Ioniq 5 N, Ioniq 6 N і навіть за GV60 Performance з його 483 к.с. та 700 Нм крутного моменту.
Не для легковиків
Втім, GV60 Magma не легкий — його вага заявлена на рівні 2 240 кг. Це нагадує, що високі показники продуктивності й масивний кузов не завжди дружать.
Покращена керованість
Genesis розширила межі продуктивності: переналаштована геометрія підвіски, жорсткіші сайлентблоки, посилені гальма та електронний диференціал e-LSD. Попри великі колеса, у салоні зберігається тиха атмосфера завдяки посиленому ущільненню та активному шумопоглинанню.

Цифровий театр у GV60 Magma
Genesis не обмежилася лише механічними оновленнями — бренд запозичив досвід у своїх попередніх моделей.
Кросовер отримав покращену систему Virtual Gear Shift (VGS), яка імітує реальні перемикання передач через регулювання роботи моторів та рекуперативного гальмування. До того ж додані звуки двигуна з високими обертами, схожі на Hyundai Ioniq 5 N, що робить керування ще більш захопливим.
Активувавши “Magma Mode”, дисплей переходить у режим трьох циферблатів, які показують температуру батареї та моторів, а також g-сили. Є навіть Drift Mode та окрема система охолодження батареї для трекового використання.
GV60 Magma спершу надійде до Південної Кореї, а продажі в Європі та Північній Америці почнуться у 2026 році. З нетерпінням чекаємо, що принесе наступне десятиліття для Genesis.


















