Porsche 911 GT3 отримав потужний апґрейд від Manthey
— 21.11.2025Оновлений GT3 з пакетом Manthey демонструє серйозний прогрес у швидкості та керованості.
Porsche 911 GT3 RS — це один із найекстремальніших дорожніх автомобілів, створених для треку. Але для тих, хто хоче більше стриманості й комфорту без втрати швидкості, ідеальним вибором залишається стандартний GT3.
Тепер цей баланс змінюється. І змінюється у бік ще більш захопливих відчуттів — завдяки новій співпраці з Manthey Racing.
Новий тюнинг-пакет від Manthey
Інженери Porsche працювали разом зі спеціалістами Manthey над модернізованим комплектом для GT3. Їхня мета була проста — більше притискної сили, більше стабільності та менші часи проходження кола.
Що дає модернізація
Оновлення від Manthey помітно підсилюють зчеплення з дорогою та роблять поведінку авто ще впевненішою. Результат — відчутні покращення на треку без втрати універсальності на звичайних дорогах.

Скільки притискної сили забагато?
У базовому аеродинамічному налаштуванні оновлений GT3 створює 782 фунти (355 кг) притискної сили. Але варто перевести все в максимально агресивний режим — і цей показник зростає до 1 190 фунтів (540 кг). Це вже майже рівень повноцінного перегонового авто.
Аеродинаміка, яку видно відразу
Одне з найпомітніших оновлень — перероблений передній бампер. Він отримав нові повітроводи, карбонові канарди та інший спліттер.
До передньої частини гармонійно додаються нові аеродинамічні пороги, диски на задніх колесах та суттєво змінена корма. Головна родзинка ззаду — великий карбоновий крило «лебединої шиї».
На завершення Manthey встановила виразний карбоновий дифузор — для ще більшої стабільності та зчеплення на високих швидкостях.

Що змінилося «під шкірою»?
Оновлення стосуються не лише зовнішності. Під днищем з’явилися нові кермові аеропластини — тепер вони довші на 39 дюймів, що додатково підсилює притискну силу та стабільність на швидкості.
Жорсткіша підвіска та легші колеса
Для GT3 створили спеціальні чотиридіапазонні койловери. Вони жорсткіші на 10% порівняно з попереднім комплектом Manthey. Це робить авто точнішим у поворотах і зменшує крени.
Шасі доповнюють нові легкі ковані диски:
Двигун без змін — результат приголомшливий
Цікаво, що 4,0-літровий опозитний «шістак» не отримав жодних доопрацювань. Але навіть без приросту потужності GT3 із пакетом Manthey проїжджає Нюрбургринг на 2,76 секунди швидше, ніж попередній 992.1 GT3 з минулим комплектом. Новий результат — 6:52.981.