Mercedes CLA став «найрозумнішим» авто марки (фото)
— 01.12.2025Mercedes представив CLA, який заряджається за 10 хвилин і спокійно конкурує з дизелями по дальності.
Легендарний RX-7 третього покоління: класика, що не старіє
У кінці 1991 року Mazda представила третє покоління RX-7 — модель FD з плавними лініями, які не виходять з моди. Більше трьох десятиліть по тому ця форма все ще привертає увагу, і колекціонери не проходять повз, про що свідчать численні аукціони.
Не кожен RX-7 стає зіркою аукціону
Але не всі RX-7 збирають божевільні ставки. Ось приклад: автомобіль, нещодавно виставлений на онлайн-аукціон в Австралії, так і не знайшов свого покупця. Можливо, причина в тому, що він виглядає зовсім не так, як звичний RX-7, який шанують ентузіасти.
RE-Amemiya AC987: RX-7 у новому образі
Цей RX-7 оснащений тюнинг-китом RE-Amemiya AC987. Він настільки комплексний, що багатьом фанатам навіть важко впізнати в машині класичний RX-7. Автомобіль отримав зовсім інший вигляд — агресивний і унікальний, але для деяких це може бути занадто.

Радикальні зміни в образі
Спереду знайомі підйомні фари зникли — їх замінили фари, натхненні Porsche 911. Новий передній бампер і вентиляційний капот не лише змінюють обличчя автомобіля, а й покращують охолодження двигуна.
Класичний JDM у деталях
Бічні дзеркала тепер встановлені не на дверях, а на передніх крилах, як у класичному японському тюнінгу. Крім того, комплект включає кастомні пороги та спідниці, задні крила, фіксоване антикрило і унікальний задній бампер з новими ліхтарями.
Унікальний, але неоднозначний стиль
Результат справді вирізняється серед інших RX-7. Чи це візуальне покращення, чи занадто віддалена від оригіналу версія — залежить від смаку. Але точно можна сказати одне: на стандартний RX-7 цей автомобіль вже не схожий.
Дрібниці для колекціонерів
На сайті аукціону зазначено, що Mazda стоїть на 17-дюймових дисках, а панель приладів підписана самим Кеїчі Цучією, відомим як «король дрифту».
Двигун залишився оригінальним
Цікаво, що силова установка, схоже, не торкалася — 1,3-літровий роторний двигун залишився таким же, як при виході з заводу. Завдяки двом послідовним турбонагнітачам, FD RX-7 розвиває 252 к.с., що робить його неймовірно драйвовим на дорозі.