Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Mazda RX-7 з автографом «короля дрифту». (фото)

  • Тюнінг-кит RE Amemiya надає цьому RX7 обличчя, схоже на Porsche, та дикі форми.
  • Австралійський аукціон закінчився без покупця, попри рідкісні оновлення RX7.
  • Оригінальний 1,3-літровий двох турбінний роторний двигун залишився абсолютно незмінним.

Легендарний RX-7 третього покоління: класика, що не старіє

У кінці 1991 року Mazda представила третє покоління RX-7 — модель FD з плавними лініями, які не виходять з моди. Більше трьох десятиліть по тому ця форма все ще привертає увагу, і колекціонери не проходять повз, про що свідчать численні аукціони.

Не кожен RX-7 стає зіркою аукціону

Але не всі RX-7 збирають божевільні ставки. Ось приклад: автомобіль, нещодавно виставлений на онлайн-аукціон в Австралії, так і не знайшов свого покупця. Можливо, причина в тому, що він виглядає зовсім не так, як звичний RX-7, який шанують ентузіасти.

RE-Amemiya AC987: RX-7 у новому образі

Цей RX-7 оснащений тюнинг-китом RE-Amemiya AC987. Він настільки комплексний, що багатьом фанатам навіть важко впізнати в машині класичний RX-7. Автомобіль отримав зовсім інший вигляд — агресивний і унікальний, але для деяких це може бути занадто.

Радикальні зміни в образі

Спереду знайомі підйомні фари зникли — їх замінили фари, натхненні Porsche 911. Новий передній бампер і вентиляційний капот не лише змінюють обличчя автомобіля, а й покращують охолодження двигуна.

Класичний JDM у деталях

Бічні дзеркала тепер встановлені не на дверях, а на передніх крилах, як у класичному японському тюнінгу. Крім того, комплект включає кастомні пороги та спідниці, задні крила, фіксоване антикрило і унікальний задній бампер з новими ліхтарями.

Унікальний, але неоднозначний стиль

Результат справді вирізняється серед інших RX-7. Чи це візуальне покращення, чи занадто віддалена від оригіналу версія — залежить від смаку. Але точно можна сказати одне: на стандартний RX-7 цей автомобіль вже не схожий.

Дрібниці для колекціонерів

На сайті аукціону зазначено, що Mazda стоїть на 17-дюймових дисках, а панель приладів підписана самим Кеїчі Цучією, відомим як «король дрифту».

Двигун залишився оригінальним

Цікаво, що силова установка, схоже, не торкалася — 1,3-літровий роторний двигун залишився таким же, як при виході з заводу. Завдяки двом послідовним турбонагнітачам, FD RX-7 розвиває 252 к.с., що робить його неймовірно драйвовим на дорозі.

👁 37
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності