Mercedes CLA став «найрозумнішим» авто марки (фото)
— 01.12.2025Mercedes представив CLA, який заряджається за 10 хвилин і спокійно конкурує з дизелями по дальності.
Японія відкриває новий тренд
Останніми роками в Японії з’явилося багато спецсерій та авто для активного відпочинку. І не всі вони зроблені великими виробниками. Одним із помітних гравців став тюнінг-ательє Ludix, яке прославилося сміливими Baja-версіями Volkswagen.
Хто такі Ludix
Майстерня створює автомобілі “для роботи, відпочинку та щоденного життя”. Поки що команда працює з Volkswagen New Beetle, класичним Beetle та Golf. У майбутньому Ludix хоче взятися й за Mercedes, Porsche та Audi.
Baja-душа з японським характером
Ludix бере New Beetle (1997–2011) та перетворює його на машину для бездоріжжя. Авто отримує підняту підвіску, нові колеса та всюдихідні шини Toyo Open Country. Матове обклеювання додає жорсткого образу.
Що змінюють у зовнішності
На кузов ставлять силовий бампер, розширювачі крил, багажник на даху зі запаскою та додатковими фарами. Ззаду з’являється окрема полиця для спорядження.
Під капотом — стандартний 2,0-літровий двигун TSI. Його не чіпають, але цього достатньо для пригод.
VW Beetle NB-1
Історія не закінчується на New Beetle
Ludix пропонує тюнінг і для Beetle останнього покоління (2011–2019). Він ненав’язливо відсилає до заводської версії Dune. Авто отримує сталеві диски, всюдихідні шини, розширені крила, даховий багажник і двоколірне обклеювання. Підвіску теж підіймають, але не так високо, як у попередника.
Коли черга доходить до Golf
Golf VII отримує схожий пригодницький підхід. І виглядає значно брутальніше, ніж серійний Golf Alltrack, який випускали лише у кузові універсал. Образ швидше нагадує культовий Golf Country з 90-х.
Головні зміни
Авто ставлять на чорні сталеві колеса з “зубастими” всюдихідними шинами. Підвіску підіймають. Кліренс зростає приблизно на 70 мм, тож Golf стає вищим навіть за Tiguan.
VW Beetle NB-2
Увага до дрібниць
Ludix доопрацьовує й зовнішність. Бампери отримують фактурне покриття, що нагадує нефарбований пластик. Це не про економію, а про захист від камінців і подряпин. До нього можна додати індивідуальне обклеювання, наклейки, даховий багажник та додаткове світло — для ще більш пригодницького образу.
Неочікувана база
Проєкт побудований на Golf Comfortline BlueMotion з 1,2-літровим TSI та переднім приводом. Але ті самі деталі підійдуть і до інших версій Golf VII, зокрема 2,0 TDI або повнопривідних 4Motion.
Скільки це коштує
Ludix продає готові авто, повні комплекти для переобладнання та окремі деталі. Пакет для Golf VII коштує від ¥550 000 до ¥900 000 — приблизно $3 500–$5 700. Це додатково до вартості самого автомобіля. А тюнінг для New Beetle може досягати ¥1,7 млн, тобто близько $10 800.
Ще більше експериментів
У соцмережах майстерні можна побачити й інші проєкти. Наприклад, піднятий Polo Mk4, що виглядає готовим до лісових доріг.
