Надійність Nissan Altima: що кажуть експерти
— 01.12.2025Рейтинг Consumer Reports виділяє 2018 та 2023 роки як найбільш успішні, а старі моделі залишаються проблемними.
Куди зникли повнорозмірні універсали?
Спробуйте пригадати: яка остання справжня повнорозмірна універсальна машина була випущена? Найбільш правильна відповідь — Chevrolet Caprice Wagon та Buick Roadmaster Estate. Їх перестали продавати ще у 1996 році.
Протягом майже 30 років великі універсали майже ніхто не робив. А у преміумсегмент навіть флагманські седани рідко отримують практичні версії.
Чому їх немає?
Якщо не замовляти спеціальні кузови у тюнінг-ательє, універсалів Audi A8, BMW 7 Series чи Mercedes-Benz S-Class просто не існує. Можливо, це занадто вузький сегмент ринку, але цікаво дивитися на такі моделі.
Genesis дивує концептом
І тут раптом з’являється Genesis з оригінальним концептом. Це стильний повнорозмірний універсал, який нагадує нам про епоху великих практичних машин, і він виглядає дуже обнадійливо.

Зустрічайте G90 Wingback
Другий сюрприз від Genesis на презентації G70 Magma у Франції — повнорозмірний універсал G90 Wingback. Його показали разом із Magma GT Concept, який теж готується до серійного виробництва. Виглядає, що Genesis серйозно налаштовані випустити Wingback у реальності, адже він виглядає цілком готовим до виробництва.
У концепт-версії це справжній «гарячий» універсал: низький кузов, широкі колісні арки. Він нагадує RS6 Avant або M5 Touring, але оскільки побудований на базі G90, він настільки ж довгий, як S-Class. Хто б міг подумати, що Genesis створить таку машину?
Якщо Wingback дійде до салонів, це буде другий універсал Genesis, після G70 Shooting Brake, який не продається в США. І все це завдяки популярності кросоверів — вони змусили бренди шукати нові формати.

Ще одна приємна новина
Можна було б списати G90 Wingback як просто концепт, але головний креативний директор Genesis Люк Донкервольке заявив, що компанія зацікавлена продавати його публіці. Можливо, серійна версія втратить спортивні деталі та агресивно розширені колісні арки, але сам факт, що виробництво реально можливе, — вже позитивний сигнал.
За даними Jalopnik, Донкервольке повідомив, що Wingback можна виготовити швидко і відносно недорого. Довжина та колісна база збігаються з седаном, а машина, здається, побудована на шасі стандартного седана. Також зазначено, що попит на «гарячі» універсали справді існує — і, що цікаво, він сильний навіть у США.

Ще більше варіантів G90?
Wingback — не перший експеримент Genesis із розширенням лінійки G90. У квітні на Seoul Mobility Show компанія показала G90 X Gran Coupe та X Gran Convertible. Вони виглядали готовими до серійного виробництва, і Genesis натякнула, що розглядає можливість випуску цих концептів у реальності.
Хоча G90 не є масовим бестселером, це може зіграти на його користь. Повнорозмірні авто, що не є SUV чи кросовером, зараз продаються погано, але Genesis має потенціал перетворити це на вигідну нішу. Повнорозмірні розкішні седани та універсали — хто проти? Ми точно кажемо «так».