Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Dacia Bigster проти Nissan Qashqai: гібридний двобій (фото)

Dacia Bigster: більше місця, більше свободи

Якщо простір = розкіш, новий Dacia Bigster може скласти конкуренцію Rolls-Royce Cullinan. А якщо рахувати час, то Bigster теж його економить: розгін до 100 км/год займає трохи менш як 10 секунд, а його складний гібридний двигун на 153 к.с. майже не п’є паливо, дозволяючи проїхати понад 1000 км на одному баку. Під час поїздки на заправку витрачаєш більше часу, ніж на розгін.

Nissan Qashqai: гібрид без компромісів

У Nissan теж не відставали. Їх нова третя генерація гібридної системи e-Power встановлена у Qashqai. Інженери кажуть, що компромісів не було: батарею розташували під передніми сидіннями, щоб не обмежувати багажник і бензобак на 55 літрів. Теоретична дальність ходу – понад 740 миль, у реальному житті – близько 1000 км. Трохи менше, ніж у Bigster, але все одно вражає.

Багажник Qashqai вміщує 455 літрів – більше, ніж у більшості хетчбеків, але все ще менше за Cullinan. Dacia пропонує ще більше місця для речей, і Rolls-Royce тут явно нервує.

Новий e-Power: як це працює

Серцем Qashqai є новий 1,5-літровий трициліндровий двигун, який не крутить колеса. Він лише виробляє електрику для батареї на 2 кВт-год, а колеса приводить у рух електромотор від Leaf потужністю 202 к.с.

Коробки передач немає – двигун працює на оптимальних обертах для генерації електрики. Новий турбонагнітач дозволяє працювати на 600 об/хв нижче за попередній двигун, а жорсткий блок зменшує вібрації. Результат: на 5,6 дБ тихіше за попередню версію.

Спокійна їзда та ефект електромобіля

На трасі Qashqai дуже комфортний. Мотор майже не чути, залишаються лише звуки дороги та вітру. У місті іноді доводиться чекати, поки батарея підзарядиться, і тоді мотор стає помітним. Але він швидко виконує свою роботу і знову стає тихо.

Є режим гальмування, агресивний режим однієї педалі, а також Eco і Sport. Sport відкриває всю потужність – іноді колеса починають пробуксовувати, і це додає драйву.

Dacia Bigster: простий гібрид без наворотів

У Bigster немає спортивного режиму – все максимально просто. Тут 1,8-літровий бензиновий чотирициліндровий двигун і два електромотори. Один електромотор приводить колеса на низьких швидкостях з потужністю близько 50 к.с., інший працює як стартер-генератор. Авто завжди стартує в електричному режимі, а у більшого електромотора два режими передач, плюс чотири передачі для бензинового двигуна.

Попри крихітну батарею 1,4 кВт-год, Dacia може їхати на одному електрику досить довго, особливо в місті на низьких швидкостях і з використанням рекуперації в режимі гальмування. Звукоізоляція тут скромніша, ніж у Nissan, а двигун може бути трохи грубим, але його оберти приблизно відповідають швидкості, а перехід між бензином і електрикою – плавний.

Комфорт і шум

Bigster трохи гучніший на трасі через великий передній капот, і не так легко входить у крейсерську швидкість, як Qashqai. Передачі іноді затримуються під активним прискоренням, але це гібридний кросовер, тож різкі старти – не його сильна сторона.

Стиль і характер

Зовнішність Dacia ми міняти не стали б – масивний, “позашляховий” вигляд підкреслює характер Bigster. Він готовий до природи та легкого бездоріжжя, навіть якщо привод лише передній. Бампери та арки нефарбовані – із переробленого пластику. У профіль він більше схожий на піднятий універсал із довгим багажником і невеликим спойлером на даху.

Nissan Qashqai виглядає зовсім інакше: гострі форми, великі 20-дюймові колеса, двоколірне фарбування Fuji Sunset Red із чорним дахом у стандартній комплектації N-Design. Білий або сірий колір – +£745.

Аеродинаміка та керованість

Новий Qashqai отримав оновлені дзеркала, цільний захист днища та дефлектори передніх коліс для кращої аеродинаміки. Він добре тримає кермо та входить у повороти, хоча зворотного зв’язку мало, а педаль гальма м’яка, якщо не активований режим однієї педалі.

Bigster теж непоганий у керованості, хоча на 19-дюймових колесах підвіска іноді “стукає” на нерівностях. Обидва кросовери дуже зручні для паркування. У Bigster маленьке скло та кілька “сліпих зон”, але навіть базова комплектація Expression має камери з різних кутів. Qashqai пропонує ще більше камер і 3D-рендер авто на 12,3-дюймовому екрані з Google-системою.

Інтер’єр та технології

Панель клімат-контролю окрема від екрана – завжди видно температуру. Кнопки на кермі великі та зручні, можна вимкнути звукові сигнали систем безпеки двома натисканнями. У Bigster подібно: налаштувавши системи, можна їх вимкнути двома натисканнями кнопки на кермі.

Екран 10,1 дюйма у Bigster трохи повільніший за Nissan, але дизайн сучасний і простий. Цифрова панель 10 дюймів, сидіння тканинні, але місця багато – як спереду, так і ззаду. Заднім пасажирам просторо, а панорамний дах за £850 додає світла і відчуття простору.

Інтер’єр: простий і приємний

У Dacia використовують дещо дешевші пластики, але вони не на основних точках дотику або мають цікаву форму. Qashqai в цій комплектації N-Design повністю в Alcantara, центри сидінь зі штучної шкіри, а кермо – зі справжньої шкіри. Трохи амбієнтного підсвічування робить салон приємним, але є два нюанси.

По-перше, розташування батареї змушує водія сидіти високо, і разом із дзеркалом заднього виду, яке не дивиться вгору, трохи складно оцінити заднє вікно, особливо якщо ви високі.

Ціна: великий стрибок

Нова гібридна e-Power система не дорожча за попередню, але й раніше була досить дорогою. Ціни стартують приблизно з £34,860 і доходять до £43,210 за топову комплектацію Tekna+. Наш тестовий автомобіль коштує £39,680, або £445 на місяць при внеску £5,000 на чотири роки.

Для порівняння, Dacia Bigster із Hybrid 155 стартує з £28,190, а топова Extreme – менше £30,000. Наш тестовий Journey з металевим лаком за £650 коштує майже на £10,000 дешевше за Nissan, або £330 на місяць із меншим внеском. Багато автомобіля за невеликі гроші.

Економія пального

У тесті Dacia перевершила заявлених витрат пального – бортовий комп’ютер показав виняткові 69 mpg після поїздки містом, трасою та сільськими дорогами. Qashqai у тих же умовах показав 53 mpg.

Підсумок: хто краще?

Nissan був першим у сегменті кросоверів у 2006 році, але, як і Leaf у світі електромобілів, його поступово наздогнали конкуренти. Qashqai – дуже здатний автомобіль, але інші бренди роблять схожі авто з більш характером за менші гроші. Dacia Bigster – саме такий приклад: доступний, місткий і економний, і це важко ігнорувати.

👁 35

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності