Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Китайський Deepal L06 із суперкаровою підвіскою

  • Deepal L06 впроваджує магнітореологічні амортизатори — технологію суперкарів — в доступні китайські електромобілі.
  • Оснащений передовими системами допомоги водієві, потужними варіантами батарей та преміальними технологіями інтер’єру.
  • Deepal L06 демонструє, як швидко китайські автовиробники наздоганяють західні бренди у сфері технологій високопродуктивних автомобілів.

Deepal L06: суперкарова технологія в доступному седані

У Китаї представили новий Deepal L06, який має особливість, якої рідко дотримуються масові електромобілі: магнітореологічні амортизатори. Це та сама технологія, що використовується у Ferrari, Corvette та преміальних моделях GM.

Преміум-підвіска для всіх

Deepal, суббренд Changan, представляє L06 як перший доступний китайський седан із підвіскою типу MagneRide. Система спочатку була розроблена компанією Delphi та застосовувалася у Cadillac Seville та C8 Corvette. Тепер така технологія стає доступною для широкого кола покупців.

Китайські бренди наздоганяють Захід

Deepal L06 показує, що китайські автовиробники швидко інтегрують преміальні технології в масові автомобілі. Сьогодні передові шасі та електроніка вже не прерогатива дорогих моделей. Китайські бренди впевнено скорочують технологічний розрив із західними суперкарами.

Чим Deepal L06 вирізняється

Deepal стверджує, що L06 — перший масовий китайський електромобіль із магнітореологічною підвіскою від BWI Group. Система працює на рідині з частинками заліза, яка змінює жорсткість під дією електромагнітного поля. Це дозволяє миттєво підлаштовувати амортизацію. Та сама технологія вже багато років використовується у Ferrari, Chevrolet та Ford.

Стабільність суперкара

За словами Deepal, L06 забезпечує «стабільність на рівні суперкара»: немає стрибків на крутому підйомі та краща керованість на високих швидкостях. Спереду стоять стійки МакФерсона, ззаду — п’яти важільна підвіска. Машина навіть перевершила Porsche 911 у тесті «лось» у Китаї, досягнувши 85,6 км/год.

Простий, але потужний мотор

Під капотом — задньопривідний мотор 200 кВт / 290 Нм, розгін до 100 км/год за 5,9–6,2 секунди. Батареї — 56,1 або 68,8 кВт-год (з запасом ходу 560–670 км за CLTC). Є також варіант EREV: 1,5-літровий бензиновий двигун працює як генератор, а маленька батарея на 28,4 кВт-год дає 240 км електричного пробігу.

Програмне забезпечення на висоті

L06 отримав пакет допоміжних систем Deepal AD Max: лідара, радари, ультразвукові датчики та 11 камер. Deepal обіцяє «автономне пересування по місту» та розумну навігацію, що перевищує можливості смартфонів. Цей електромобіль показує, як китайські бренди швидко переходять на преміальні технології та змінюють очікування споживачів.

Платформа та інтер’єр

У салоні L06 стоїть 15,6-дюймовий сенсорний екран, AR‑проекційний дисплей на лобовому склі та м’які матеріали, що покривають понад 90% поверхонь. За розмірами автомобіль близький до моделей Deepal SL03 та L07, а його архітектура перегукується з майбутньою Mazda 6e.

Китайські технології виходять на світовий ринок

Deepal вже активно з’являється в Австралії через SUV S07 та «Мультитрак» E07. Останній має незвичний дизайн, що відображає ширшу тенденцію в китайському автопрому. Китайські бренди швидко експериментують із різними сегментами, і технології, які раніше були прерогативою преміальних західних марок, тепер поступово з’являються у доступних електромобілях.

Чому це важливо

Deepal L06 демонструє, як швидко китайські автовиробники наздоганяють західні бренди високопродуктивних автомобілів. Раніше магнітореологічні амортизатори були прерогативою суперкарів за шість цифр, а тепер вони з’являються в електромобілях за сімейним бюджетом. Разом із передовим автопілотом, конкурентними запасами ходу та агресивними цінами, це пояснює, чому світові автовиробники все більше стурбовані впливом Китаю.

Якщо такі бренди, як Deepal, продовжуватимуть інтегрувати преміальні підвіски, програмне забезпечення та батареї у масові моделі, тиск на традиційних автовиробників у Європі та США лише зростатиме.

👁 33
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності