Оновлений Ford Ranger 2026 виходить на ринок (фото)
— 25.11.2025 / 17:00- Ford оновлює Ranger та Everest, додаючи більше стандартних функцій для модельного року 26.5.
- Нова версія Wolftrak приєднується до лінійки XL, XLT, XLS, Black, Wildtrak, Tremor, Raptor.
- Замовлення зовсім скоро відкриються, а постачання до дилерів в Австралії заплановані на середину 2026 року.
Ford оновив Ranger і Everest в Австралії: більше оснащення і легкі зміни зовнішності
Нові суперники — нові оновлення
Ford представив оновлені версії пікапа Ranger та спорідненого SUV Everest в Австралії. Це сталося одразу після виходу на ринок нового покоління конкурентів — Toyota Hilux та Nissan Navara. Найпопулярніша модель країни отримала легкі зміни в оснащенні та оздобленні. Також компанія відмовилась від бі-турбо дизеля.
Чотири роки на ринку — час освіжитися
Поточний Ford Ranger з’явився у листопаді 2021 року. Everest — у березні 2022-го. Минуло чотири роки, і обидві моделі отримали оновлення. Але Ford не робив кардинальних змін. Оновлення стримані та точкові.
Що змінилося зовні
Ranger не отримав нових кузовних панелей. Але окремі версії тепер мають глянцеві та матові чорні акценти замість хрому та сірого. Деякі комплектації отримали нові кольори та інші диски.
Більше стандартного оснащення
Головне — розширений список базового обладнання. Тепер навіть доступніші версії пропонують більше функцій, ніж раніше.
Нова лімітована версія Wolftrak для Ranger
Новинка у лінійці — Wolftrak Limited Edition
Головний акцент оновлення — спеціальна версія Ranger Wolftrak. Вона вирізняється новим кольором Traction Green. Також доступні відтінки Shadow Black і Command Grey. На решітці радіатора з’явилися акценти Zest, а пікап стоїть на 17-дюймових легкосплавних дисках Asphalt Black. Окремі шильдики та висока спортивна дуга підсилює брутальний вигляд.
Більше оснащення в базі
Ford розширив стандартні опції майже для всіх комплектацій.
XL тепер пропонує:
• 12-дюймовий екран мультимедіа
• двозонний клімат-контроль
• пакет Driver Assist Technology
Ці опції доступні навіть для версії з одинарною кабіною та шасі.
XLT отримує:
• посилену підвіску Heavy-Duty
XLS тепер має:
• бічні підніжки
• килимки з ворсом
• 17-дюймові диски з позашляховими шинами
Зміни в модельній лінійці
Комплектація Sport зникла.
Ranger Black, який раніше був лімітованим, стає постійним у пропозиції.
Позашляховий Tremor повертається, але лише на певний час.
Австралійці й надалі не отримують дорожню версію Ranger MS-RT, яка доступна тільки у Великій Британії та Європі.
Нові опції для Wildtrak і Platinum
Популярний Wildtrak тепер оснащується:
• 18-дюймовими легкосплавними дисками
• фарами Matrix LED
• преміальною аудіосистемою B&O з 10 динаміками
Флагманський Platinum можна замовити в новому кольорі Acacia Green.
Raptor залишається без змін і незабаром матиме «партнера» — робочу версію Ranger Super Duty.
Кінець ери бі-турбо дизеля у Ranger
Відмова від 2.0 Bi-Turbo
Найпомітніша технічна зміна для Ranger модельного року 26.5 — зникнення 2,0-літрового бі-турбо дизеля. Причиною, ймовірно, стали жорсткіші екостандарти. Тепер базовим став оновлений 2,0-літровий дизель з одним турбонагнітачем. Він отримав новий ланцюг ГРМ та модернізовану паливну систему. Потужність становить 168 к.с. і 405 Нм крутного моменту.
V6 залишається у строю
На щабель вище — знайомий 3,0-літровий V6 турбодизель. Він видає 247 к.с. і 600 Нм.
Цей двигун доступний як опція для версій XL, XLT та Black Edition. А ось комплектації XLS, Wolftrak, Wildtrak, Tremor та Platinum отримують його стандартно.
Коробка та привід
Обидва дизелі працюють у парі з 10-ступеневим автоматом Ford. Залежно від комплектації, привід може бути заднім або повним.
Raptor — без змін та на максимумі
Флагманський Raptor зберігає 3,0-літровий V6 з двома турбінами. Потужність — 392 к.с. Ford не повідомляє про зміни для нього.
Що з гібридом?
Про під заряджувану гібридну версію Ford не згадав. Проте очікується, що вона залишиться у лінійці. Вона поєднує 2,3-літровий EcoBoost з електромотором і видає 277 к.с. загалом.
Оновлення для SUV: скорочена лінійка Everest
Менше двигунів, як і у Ranger
Оновлення торкнулися й Everest. Як і пікап, SUV втрачає 2,0-літровий бі-турбо дизель у базі. Його місце займає менш потужна версія з одним турбонагнітачем.
3,0-літровий V6 турбодизель доступний як опція для комплектацій Active та Sport. А у Tremor та Platinum він іде стандартно.
Новий базовий Everest Active
Ford переглянув структуру комплектацій. Ambiente та Trend зникають.
Натомість з’являється нова стартова версія — Everest Active.
Вона оснащується:
• 18-дюймовими легкосплавними дисками
• шкіряною оббивкою
• 12-дюймовою мультимедійною системою
• світлодіодними фарами
• тонованими задніми вікнами
• системою контролю тиску в шинах
Решта комплектацій без радикальних змін
У лінійці залишаються Sport, Tremor та Platinum.
Для 2026 року Tremor додає:
• пакет преміальних сидінь
• підігрів, вентиляцію та електрорегулювання передніх крісел
Sport і Tremor тепер мають у стандарті:
• систему кругового огляду на 360°
Кольори та зовнішні акценти
Зовнішні зміни мінімальні.
Нові відтінки:
• Acacia Green — для Sport і Platinum
• Alabaster White — для Platinum
Колір Equinox Bronze більше не доступний.

Ціни та старт продажів у Австралії
Вартість оновленого Ranger
Лінійка Ford Ranger модельного року 26.5 оцінена від 37 130 до 90 690 австралійських доларів.
Це приблизно від 24 до 58,5 тисяч доларів США.
Окремо буде представлена версія Super Duty — її ціни та деталі повідомлять пізніше.
Скільки коштує Everest
Оновлений Everest стартує з 58 990 австралійських доларів і сягає 83 490.
У перерахунку — від 38,1 до 53,9 тисячі доларів США.
Коли відкриваються замовлення
Ford почне приймати заявки на Ranger та Everest у грудні 2025 року.
Коли автомобілі з’являться в салонах
Перші постачання до дилерів в Австралії заплановані на середину 2026 року.





























