Надійність Nissan Altima: що кажуть експерти
— 01.12.2025Рейтинг Consumer Reports виділяє 2018 та 2023 роки як найбільш успішні, а старі моделі залишаються проблемними.

Peugeot E-308: маленький, але помітний крок уперед
Peugeot зробив одну з найвдаліших «підтяжок обличчя» серед останніх моделей. E-308 спочатку вражав простим і практичним рецептом: взяти звичайний, «прикметно простий» Peugeot 308, прибрати двигун, коробку та бак і поставити натомість батарею, мотор і зарядний порт.
Результат – приємний, «ненав’язливий» електромобіль. Він не пропонує безглуздого розгону, як деякі EV, але керується точно й комфортно, краще за більшість електричних кросоверів у своєму сегменті. Раніше головним недоліком була ціна – стартувала від 40 тисяч фунтів – при невеликій дальності ходу, близько 250 миль.
Що нового в оновленому E-308?
Фейслифт 308 і E-308 – це нові фари, колеса та кольори. Класика для оновлення. Логотип «щит» Peugeot тепер світиться, а дизайн дисків став ще більш своєрідним: вони виглядають по-різному, коли стоїть авто, і можуть навіть «заворожувати» інших водіїв на дорозі.
Нові кольори – переважно сині відтінки, але Peugeot відійшли від стандартних сірих і чорних. Варто просто дозволити дизайнерам трохи погратися з фантазією.
Салон: знайоме, але якісне
Салон залишився практично таким самим, як у звичайного 308. Ніяких революційних EV-дизайнів, але матеріали приємні, а атмосфера – стильна, хоч трохи темна. Тут відчувається клас і комфорт, що особливо важливо для сімейного автомобіля.
Під капотом справжні зміни. Батарея збільшилася з 51 до 55 кВт-год. Це дало приріст дальності ходу з 254 до 279 миль за циклом WLTP. Також з’явилася можливість регулювати рекуперацію гальм трьома рівнями через підрульові пелюстки.
Це означає, що два головні недоліки старої моделі – дальність і гальмування – тепер виправлені. Крім того, ціна впала.
Ціна та динаміка
Новий E-308 стартує від £30,995, і до нього застосовується урядова британська грантова програма для електромобілів. Це означає, що тепер автомобіль став значно доступнішим, ніж раніше – з понад 40 тисяч до майже 31 тисячі.
Динаміка теж трохи покращилася. Той самий мотор на 154 к.с. дозволяє розігнати авто до 62 миль/год за 9,3 секунди – це на пів секунди швидше, ніж раніше. Не спорткар, але керування комфортне, а 18-дюймові колеса додають авто впевненості на дорозі.
Маса близько 1,7 тонни робить E-308 не надто легким, але він поводиться краще за більшість високих електричних SUV.
Конкуренти
На ринку тепер значно більше суперників, ніж при виході першого E-308. Серед них:
Renault Megane E-Tech Electric, VW ID.3, Cupra Born, Vauxhall Astra Electric, Kia EV4, Citroen e-C4, Mini Aceman, Ford Puma Gen-E, Volvo EX30 та MG 4 і MG S5.
Peugeot виглядає більш «консервативним» на фоні цих сучасних форм, але саме це робить його привабливим для тих, хто шукає класичний хетчбек з електроприводом. Керування точне, підвіска комфортна, а авто залишається дружнім для новачків у світі EV.
Вердикт
Оновлений E-308 – це не «вогняний» спорткар, але йому й не потрібно бути ним. Це доступний сімейний електромобіль, який виглядає, відчувається і керується як звичайний бензиновий хетчбек.
З більшою батареєю, кращою рекуперацією та нижчою ціною він став набагато привабливішим варіантом для тих, хто хоче перейти на електрику без зайвої складності. E-308 – це надійний, комфортний і симпатичний EV, який легко може опинитися у вашому списку бажаних автомобілів.