Abarth готує можливе повернення бензинових моделей
— 27.11.2025 / 9:00Abarth може повернутися до бензину: гарячий хетч на базі нового Fiat 500 Hybrid
Повернення до двигунів внутрішнього згоряння
Abarth розглядає можливість знову випускати бензинові моделі. Про це повідомив керівник бренду в Європі. У планах – створити заряджену версію на основі нового Fiat 500 Hybrid.
Чому відмова від бензину виявилась болючою
Бренд нині продає лише електромобілі. У серпні 2024 року з виробництва зняли популярні бензинові 595 і 695. Разом із ними завершило життя й попереднє покоління Fiat 500.
Але фанати не оцінили електричну заміну. Покупці Abarth хочуть не лише звук і відчуття двигуна, а й можливість тюнінгу власними руками. З електрокарами це майже неможливо, тому клуби Abarth висловлюють невдоволення.
Падіння продажів
З моменту переходу на електромобілі показники різко просіли. У Великій Британії бренд продав лише 273 авто з початку року. Торік на цей самий період було 954. А у 2018 році – понад 5600.
Чи готова платформа до «заряду»?
За словами керівництва, архітектура Fiat 500e, на якій створено новий Hybrid, технічно здатна отримати більше потужності.
Але є проблема: нинішній 1,0-літровий атмосферний трициліндровий двигун на 64 к.с. не дозволяє побудувати справжній гарячий хетч.
Що це означає для фанатів
Abarth визнає: аби повернути прихильників, потрібен справжній бензиновий драйв. Рішення ще не оголошено, але в бренді більше не відкидають повернення до турбомотора і культового тюнінгу.

Слабка потужність і повільний розгін
Головна проблема – низька віддача мотора. Через це Fiat 500 Hybrid стане одним із найповільніших нових авто на британському ринку. Розгін до 100 км/год триває 16,2 секунди. Для Abarth це неприйнятно.
Характер не для справжнього Abarth
Керівництво натякає: двигун має «не той темперамент». Він видає основну потужність плавно вже з 2000 об/хв. Це не підштовхує водія крутити мотор і не створює емоцій, за які люблять Abarth.
Двигун для «гарячого» хетча – складне завдання
Питання, що ставити під капот – відкрите. Або потрібно серйозно доопрацьовувати 1,0-літровий агрегат, або шукати інший мотор. Але знайти варіант складно.
Платформа створювалася для електричного Fiat 500e. Там стоїть компактний електромотор, тож простору під більший бензиновий двигун або складнішу систему охолодження майже немає.
Фінансові ризики також не зникають
Розробка нового Abarth 500 — дороге рішення. А модель залишиться нішевою. Повернення інвестицій під питанням.
Але робота ведеться
Попри всі складнощі, у компанії кажуть: вони намагаються. Це перший сигнал, що бренд може відмовитися від стратегії «лише електро».
Що це означає для лінійки Abarth
Якщо Abarth повернеться до бензину, це може вплинути не тільки на 500, а й на понад 600 та майбутні потенційні моделі. Тож перед брендом може відкритися новий етап – знову гучний, емоційний і турбований.
Схожі новини
Категорії
Маленькі Peugeot можуть ожити
— 01.12.2025Peugeot готовий повернутися в сегмент ультракомпактних авто, але лише якщо ЄС створить умови для прибуткового виробництва.
-
Renault 4 Savane 4×4 майже готова до серійного виробництва
— 01.12.2025Повнопривідна версія легендарної Renault 4 відчувається готовою до продажу і вже показала впевнену поведінку на тестах.
-
2026 Honda Prelude: 8 секунд – це ще не остаточно (відео)
— 01.12.2025Вірусне відео показало 8,28 секунди до 60 миль/год, але справжній потенціал гібридного Prelude ще швидший.
Позначки
Статті
-
Рузвельт за кермом: лімузин Капоне чи броньований Cadillac?
— 05.10.2025Легенди і факти про автомобілі Франкліна Рузвельта: від лімузину Капоне до броньованих Cadillac.
-
Золотий блиск 90-х: що не так із емблемами Toyota
— 02.10.2025«Золотий пакет» робив навіть просту Corolla особливою, але мода швидко згасла.
-
Король K-Car: історія успіху від Chrysler:
— 26.09.2025Як проста літера K змінила Chrysler і всю автоіндустрію.
-
Дев’ять «песиків» на колесах (фото)
— 26.09.2025Ці дев’ять автомобілів отримали власні «песиківські» імена — і всі вони заслуговують на увагу!
-
Чотири кільця Audi: від Гран-прі до сучасності
— 19.09.2025Чотири кільця Audi — це більше, ніж логотип, це символ десятиліть інженерної майстерності та сміливих рішень.
-
Volkswagen Scirocco: спогади на колесах
— 01.09.2025Класичний Scirocco нагадує про перші поїздки, перші перемоги і поразки.
Про проєкт
На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.
Для звернень
Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]
З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]
Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net











