Гібридний Lotus Eletre відкриє нову еру бренду
— 27.11.2025 / 8:00Перший PHEV Lotus – вже на підході
Після глобальної прем’єри у січні Lotus виведе на ринок свій перший plug-in гібрид. Очікується, що ним стане версія великого SUV Eletre.
Авто отримає потужність 912 к.с., пневмопідвіску та активний стабілізатор — для максимальної керованості, як стверджує CEO компанії Фен Цінфен.
- Старт продажів у Китаї – I квартал 2026 року
- вихід у Європі – восени 2026-го
Чому Lotus відмовився від плану перейти на електрокари до 2028 року
Попит на електромобілі у преміумклас виявився значно нижчим від очікуваного.
Тому бренд змінив стратегію: гібриди дають більше варіантів покупцям, особливо на ринках, де електромобілі купують повільніше — таких як Італія, Іспанія чи Саудівська Аравія.
Ще один мотив — уникнення підвищених тарифів ЄС на електрокари, вироблені в Китаї. PHEV-моделі дозволяють обійти цей бар’єр.
Ринок розкішних гібридів стрімко зростає
Конкуренти Lotus уже демонструють тренд:
- Bentley – 68% виробництва за дев’ять місяців припало на PHEV
- Lamborghini – 90% виробництва у гібридному форматі
Гібриди дають преміумклієнтам бажане поєднання:
- нижчі викиди + збереження потужних двигунів і характеру бренду.
- Що таке Hyper Hybrid від Lotus
Компанія гучно анонсує власну систему:
- 900 вольтна архітектура
- заряджання за швидкістю «майже як заміна батареї»
- ДВЗ підзаряджає батарею під час руху
Імовірно, ідеться про високопотужний турбований двигун на чотири циліндри, хоча подробиці тримають у таємниці.
Три нові гібриди та розширення модельної лінійки
Lotus підтвердив появу трьох PHEV-моделей.
Серед них — менший SUV нижче Eletre, який у 2027 році вийде під робочою назвою Vision X.Це означає: бренду потрібна ширша аудиторія, а не тільки фанати спорткарів.
Втрати, падіння продажів і нова надія
Під контролем Geely компанія так і не змогла перетворити величезні інвестиції на прибуток.
- операційні збитки за дев’ять місяців — $357 млн
- оптові постачання впали на 40% (до 4612 авто)
- продажі у Великій Британії зменшилися на 27%
Однією з причин називають тарифи в США та спад попиту на Eletre та Emira.Фінансовий директор Дасю Ван заявив, що нові PHEV-моделі мають підняти прибутковість і стабілізувати бізнес.
Повернення до коренів
Lotus переніс європейську штаб-квартиру з Нідерландів до Великої Британії — це частина програми скорочення витрат.Рішення символічне, адже бренд тим самим підсилює зв’язок з історичним походженням.
Фен Цінфен пояснив:повернення «додому» допомагає переосмислити бренд і зміцнити позиції в Європі та за її межами.
Що це означає для ринку
Сегмент дорогих EV пригальмував — PHEV стають «містком»Lotus готується до конкурентної боротьби з Bentley, Porsche, Lamborghini нові моделі можуть радикально змінити сприйняття бренду — від спорткарів до технологічних гібридів














