Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Ford Maverick Hybrid 2025: швидкість зростає

  • Гібридний Ford Maverick тепер пропонує повний привід, і версія, яку ми тестували, значно швидша за попередні моделі з переднім приводом.
  • Попри те, що автомобіль став приблизно на 90 кг важчим, AWD Maverick розганяється до 60 миль/год за 6,7 секунди — це на цілу секунду швидше за попередні моделі з переднім приводом, які ми тестували.
  • Ми вважаємо, що покращення швидкості зумовлене не стільки додатковим зчепленням AWD під час старту, скільки оновленим коротшим фінальним передатковим числом та значно потужнішим електродвигуном у новому Maverick.

Ford Maverick Hybrid 2025: Повний привід і рекордний розгін

Легендарний маленький пікап Ford Maverick отримав оновлення, яке робить його ще цікавішим. Тепер гібридна версія доступна з повним приводом, а це означає, що маленький, але потужний пікап став набагато швидшим і ефективнішим.

Ford Maverick давно заслужив репутацію універсального мініпікапа: компактний, економний і зручний у місті, він вже кілька років поспіль входить до списку 10Best. Але найцікавіше – це свобода вибору: хочете динамічний турбований бензиновий мотор чи ощадливий гібрид? Раніше гібрид був тільки з переднім приводом, а тепер 2025 Maverick отримав повний привід і значно покращив свої динамічні показники.

Гібрид став помітно швидшим

Якщо ви думали, що розгін до 60 миль/год не має значення для пікапа, подумайте ще раз. Нова AWD-версія гібрида Maverick розганяється за 6,7 секунди, тоді як попередня передньопривідна модель 2024 року потребувала 7,4 секунди. Різниця – майже ціла секунда, що дуже відчутно для невеликого пікапа зі 191 кінською силою від комбінованої силової установки.

Цікаво, що ця швидкість зросла не через повний привід. Секрет – у коротшому передавальному числі (16% коротше) та потужнішому електродвигуні. Один з двох моторів тепер видає 188 к.с. і 236 Нм, що на 62 к.с. і 63 Нм більше, ніж у попередній версії. При цьому другий мотор став трохи слабшим.

Витрата палива не постраждала

Хоч новий Maverick важчий на 85–90 кг, його економічність не постраждала. Передньопривідний гібрид 2025 року має 37 миль на галон у змішаному циклі (37/40/34 MPG), що на один пункт менше за комбіновану ефективність AWD-версії. Тож за додаткову безпеку і контроль у будь-яку погоду доведеться заплатити невеликий «податок» на паливо.

Комфорт і оснащення

AWD-версія Maverick XLT пропонує багатий набір опцій: підігрів керма та сидінь, LED-підсвітку кузова, пакети безпеки Ford Co-Pilot360 із контролем сліпих зон та допомогою при паркуванні. Є навіть 400-ватний інвертор, щоб підключати електроніку у кузові пікапа.

Підсумок

Оновлений гібридний Ford Maverick 2025 року – це компактний пікап, який став швидшим, розумнішим і ще більш універсальним. Якщо вам важлива динаміка, повний привід і сучасні технології, новий AWD Maverick – чудовий вибір. Його невелика втрата в економії палива заради кращого контролю на дорозі – цілком прийнятна ціна за безпеку і комфорт.

👁 26
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності