Новий Kia Seltos показав футуристичний дизайн
— 01.12.2025Компактний SUV став сучаснішим і може отримати самозарядний гібрид.
Френк Стівенсон про GMSV S1 LM: переосмислення легенди McLaren F1
Френк Стівенсон – дизайнер, що створив більше хітів, ніж «Бітлз». У його портфоліо Escort RS Cosworth, перший BMW Mini, Maserati MC12, кілька Ferrari та McLaren P1. Нині він керує власною студією Frank Stephenson Design. І ось він ділиться думками про новий гіперкар від Gordon Murray Special Vehicles – S1 LM.
Рестомод мрії чи T.50 у стилі F1 LM?
На перший погляд здається, що S1 LM – це майже класичний рестомод. Але чи не є він просто T.50, що переодягнувся у F1 LM?
T.50 переніс концепцію F1 у сучасність. S1 LM іде далі – він не просто надихається F1, а відтворює її настрій та силует майже буквально. І саме в цьому задум: сучасне переосмислення постерного суперкара.
Дизайн: стриманий, але з характером
Форми чисті та прості, але поверхні живі та динамічні. Техніка стає частиною дизайну. Варто лише поглянути на повністю відкриту вихлопну систему у вирізах задньої палуби.
Єдине зауваження Стівенсона – нижній повітрозабірник перед заднім колесом. У такому рухливому боковому профілі його вертикальна лінія занадто впадає в очі. І цікаво, що ховається під кришкою-форою над фарами.
Салон: мінімум ваги, максимум відчуттів
Усередині – справжня філософія Мюррея. Легкість у всьому та чистота форм. Жодних сенсорних панелей: лише фізичні важелі та перемикачі, які зручно відчувати навіть у перегонових рукавичках. Це cockpit, створений для водія, а не для ефекту.
Ексклюзивність: лише п’ять авто
Всього випустять п’ять екземплярів. І цього більш ніж достатньо. Бо якщо зробити більше – у світі може не вистачити золотих теплових екранів для моторного відсіку.
Деталі екстер’єру
Де заховані справжні фари?
Маленькі повітрозабірники NACA ховають дверні ручки, під ними – великі канали охолодження. І знову постає питання: чи не бачимо ми F1?
Задня частина
Великий виріз у бампері створює відчуття легкості та додає ширини. Майже відсутній задній звис, фірмова графіка світла, полегшені порожнисті диски. Лінії кузова натякають на McLaren F1, але у сучасному виконанні.
Впуск і моторний відсік
Даховий повітрозабірник кріпиться до двигуна, а не даху. Це означає вібрації та живі відчуття. Перехід забарвлення на ньому – від кольору кузова до «розпеченого» відтінку. А весь моторний відсік встелений золотом.