Два нові електро-родстери від Alpine
— 01.12.2025Бренд представить електричний A110 нового покоління та новий чотиримісний A310 GT.
Дакар 2026 стартує вже скоро
Ралі «Дакар» 2026 стартує 3 січня у пустелі Саудівської Аравії. До перегонів лишився трохи понад місяць, і Land Rover налаштований серйозно довести, що Defender витримає гарячі дюни та екстремальні умови перегонів.
Defender D7X-R: готовий до пустельних марафонів
Новий D7X-R створений спеціально для ралі-рейдів у пустелі. Land Rover підтримає три команди у цьому році. Машини виступатимуть у класі Stock, де дозволені лише мінімальні та чітко обмежені модифікації. Цікаво, що багато власників Defender зазвичай ставлять ще більше аксесуарів, ніж дозволяє Stock, тож D7X-R може виглядати навіть менш екстремально, ніж серійний позашляховик.
Двигун і техніка: майже як серійний Octa
D7X-R отримав заводський 4,4-літровий V8 з двома турбінами, такий самий, як в Octa. FIA встановила обмежувач повітря, тож пікова потужність трохи нижча за 626 к.с., але це все одно гоночна версія найпотужнішого Defender.
Кузов та силова установка майже не відрізняються від серійних машин, які можна купити у дилера.

Підвіска, колеса та захист
Кузов розширили для 35-дюймових коліс, а D7X-R став вище і ширше для кращого просвітлення та стабільності на піску. Додатково встановлено захист днища, амортизатори Bilstein і повний набір безпеки всередині.
Великий бак і охолодження
D7X-R має нести значно більшу вагу, ніж звичайний Defender, тому отримав гігантський бак на понад 145 галонів бензину — це понад шість разів, ніж в Octa. Заповнений до краю, бак важить майже пів тонни.
Також додано систему додаткового охолодження, включно для екіпажу.
Flight mode: стрибки по дюнах без стресу для двигуна
Найцікавіша «фішка» — режим Flight mode, запрограмований командою Defender Rally. Він автоматично регулює крутний момент двигуна, щоб переходи від піску до повітря і назад були максимально плавними.

Історія та виклик для Land Rover
Land Rover вже не вперше виходить у пустелю. Перше Paris-Dakar (1978–1979) виграв дводверний Range Rover з мінімальними змінами — лише додатковий бак.
Якщо три Defenders завершать перегони успішно і не завадять старі Toyota Land Cruiser чи інші несподіванки, Land Rover ще більше закріпить свої позашляхові титули. А Flight mode хоч і не потрібен на звичайному Defender, точно виглядає круто на панелі керування: «Гей, діти, ставимо у Flight mode!»
