Renault 4 Savane 4×4 майже готова до серійного виробництва
— 01.12.2025Повнопривідна версія легендарної Renault 4 відчувається готовою до продажу і вже показала впевнену поведінку на тестах.
Дехто так любить увагу, що готовий сісти за кермо авто, зовнішність якого обіцяє значно більше, ніж можуть видати його шасі та мотор.
Саме такий випадок — дуже вдала копія Nissan GT-R, зібрана… на базі Ford Cougar. Так, саме цього купе кінця 90 х.
GT-R на «фордівських» кістках: як це взагалі можливо?
У реальному житті ці дві машини настільки далекі одна від одної, що їх хіба що можна уявити поруч на евакуаторі з широкими дзеркалами. Але хтось вирішив їх поєднати — і тепер цей дивакуватий гібрид шукає нового власника.
Що під капотом?
Продавець не уточнює рік випуску Ford Cougar, але модель робили лише з 1998 по 2002 рік — отже, авто з одного з цих років.
Під капотом — 2,5-літровий атмосферний Duratec V6 із 24 клапанами. Новим він видавав 170 к.с. — небагато для машини, що виглядає як справжній GT-R.
Ставка на вигляд, а не на потужність
Тут робили ставку на образ: агресивний стиль, масивні форми, впізнавані лінії. І хоч технічно це все ще передньопривідний Cougar з механікою, виглядає він напрочуд переконливо.
Для тих, хто хоче GT-R, але не готовий платити за нього — це шанс виділитися без мільйонного бюджету.

Великий Претендент
Ви б ніколи не здогадались: перед вами Ford, замаскований під Nissan GT-R
Це купе — з епохи, коли вправний водій і «механіка» часто були швидшими за тодішні автомати. На щастя, тут якраз п’ятиступенева ручна коробка, яка подає тягу на передні колеса.
Динаміка «не GT-R»
Розгін 0–60 миль/год — приблизно 8,5 секунди. Максимальна швидкість — 140 миль/год (225 км/год). Для авто, яке, ймовірно, народилося у 1999 році, це не так уже й погано.
Ілюзія швидкості
Та коли ви підкочуєте на цьому «звірі», а друзі вже думають, що ви купили Nissan GT-R — одну з найшвидших машин, яку й сьогодні можна взяти за адекватні гроші, — розчарування буде неминучим.
Оригінал був зовсім іншим
Адже перший Nissan GT-R R35, під який цей Ford і косить, видавав 478 к.с. (357 кВт) та мав одну з найпросунутіших систем повного приводу свого часу.
Хороша маска — але справжній GT-R і поруч не стояв.

Швидкість — лише в зовнішності
Красиво, але швидко тільки на вигляд
Інакше кажучи, копія виглядає блискавично, але насправді швидкістю не вражає. Та майстру, який перетворив непоказний Ford на майже екзотичний “суперкар”, варто віддати належне. У Nissan GT-R колісна база приблизно на 7,5 см довша, ніж у Cougar.
Судячи з фото у профіль, творець дуже майстерно це приховав. Із заднього тричвертного ракурсу різниця помітніша, але загалом копія напрочуд точна. Навіть салон дивує подібністю до справжнього GT-R — якщо не зважати на якість матеріалів.
І на десерт — ціна
Цей незвичний проєкт продається у Хорватії за €7 500 (близько $8 698). Забагато для 25-річного Ford? Можливо. Але це, напевно, найкрутіший Cougar свого покоління.