Dodge представив оновлений Charger R/T (фото)
— 03.12.2025Charger R/T 2026 подорожчав на $10 тис., зате отримав нову 420-сильну турбошістку.

Що це за авто?
Перед нами універсал Peugeot 308 на електротязі. Модель уже третя в історії: перша з’явилася у 2007-му, друга — у 2013-му, а нинішнє покоління дебютувало у 2021 році та отримало оновлення у 2025-му.
Авто побудоване на платформі Stellantis EMP2 V3, яку також використовують DS 4 і Vauxhall Astra. Усе хороше, що було в електричному хетчбеку E-308, перекочувало й у більший універсал. Ніяких «космічних» рішень чи захмарної потужності — тут 154 к.с. і 270 Нм, але при цьому зручність і логічність у кожній деталі. Після рестайлінгу з’явилися світлодіодні елементи в решітці та підсвічений логотип Peugeot — опційно.
Ціна: було дорого, стало приємно
Спочатку E-308 SW коштував понад £40 тис., але після оновлення Peugeot суттєво знизила ціну — під тиском конкуренції з Китаю. Разом із державною британською підтримкою старт зараз трохи вище £30 тис. за версію Allure. Топові комплектації — близько £35 тис. Це робить електричний універсал реальним конкурентом навіть деяким бензиновим і гібридним 308.
Батарея та запас ходу
Спочатку модель мала батарею 51 кВт-год і офіційний WLTP-пробіг 254 милі. У реальності виходило близько 185. Після оновлення — нова хімія елементів та 55 кВт-год. Офіційно тепер 275 миль, тож 200+ у повсякденних умовах стало досяжнішим.
За гарної погоди вдалося отримати 4 милі/кВт-год — результат доволі економний. Максимальна швидкість заряджання — 100 кВт, тобто 20–80% за пів години.
Електроуніверсали: рідкісний вид
Сегмент маленький: у бюджетному діапазоні є лише Vauxhall Astra Sports Tourer та MG5 EV. Незабаром з’явиться VW ID.7 Tourer та китайські новинки, Skoda теж готує суперника. Порівнювати ж Peugeot із преміальними BMW i5 Touring чи Porsche Taycan — без сенсу, інший клас.
На тлі конкурентів француз виглядає «моднішим» і приємнішим усередині. Astra стала кращою, але поки трохи програє у відчуттях. MG5 практичний, проте простіший у всьому. А якщо потрібна максимальна практичність — можна подивитися на Citroen e-Berlingo чи молодший, але дуже місткий Kia PV5.
Як їде E-308?
Peugeot повертає собі спортивний імідж, але E-308 ніколи й не був «мулякою». Він керується легко, тихо і впевнено. Невелике товсте кермо, зручна посадка і затишний салон створюють відчуття контрольованості.
Відчуття на кермі не надто багато, але реакції чіткі, а низький центр маси від батареї допомагає в поворотах. Авто не намагається бути гарячим хетчем — але й нудним його не назвеш.
Вердикт
Peugeot E-308 SW — логічний вибір для сім’ї. Просторий багажник, приємна економічність, стильний вигляд і збалансована поведінка на дорозі. Після здешевлення та збільшення запасу ходу він став значно привабливішим.
Хоча він не дає «професійного» EV-досвіду з безліччю налаштувань, у ролі щоденного сімейного універсалу — це, ймовірно, найкраща електрична пропозиція у доступному сегменті сьогодні.