Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Toyota зберігає двигун для Century Coupe (фото)

  • Нове купе Toyota Century задає радикальний напрямок розкоші для Японії.
  • Керівники підтвердили, що майбутня модель Century не буде електричною.
  • Купе може отримати гібридний V6 або твин-турбований V8 від Toyota.

Toyota Century: легендарний флагман переходить у новий формат

Для десятиліть Century був на вершині ієрархії Toyota — стриманим, непомітним, але беззаперечним вибором японської еліти. Тепер ця знакова модель виходить у зовсім інший світ. У жовтні Toyota оголосила, що Century більше не буде просто однією моделлю — назва перетворюється на окремий бренд, який має кинути виклик Rolls-Royce та Bentley.

Прем’єра Century Coupe: яскравий крок у нову епоху

На Japan Mobility Show компанія показала бачення майбутнього бренду — ефектне купе Century в помітному помаранчевому кольорі. Це високий дводверний автомобіль зі сміливим дизайном, який демонструє нову філософію розкоші Toyota.При цьому виробник уже підтвердив: електричним новий Century не буде.

Що під капотом: двигун буде, але який — ще невідомо

Президент підрозділу силових агрегатів Toyota Такасі Уехара в інтерв’ю CarExpert підтвердив:

“Так, у нього буде двигун. Ми ще не вирішили, який саме.”

Сьогодні японський ринок отримує седан Century з V8, а SUV Century — із 3.5-літровим plug-in гібридом V6. Логічно було б взяти один із цих моторів для нового купе — це здешевить виробництво. Але якщо Toyota хоче справді голосно заявити про себе у преміумклас, вона може обрати щось абсолютно нове.

Що це означає для ринку

Century стає брендом, а не моделлю — це найбільша зміна за всю історію. Toyota прагне створити власну інтерпретацію ультралюксу, але з японським характером. Century Coupe — лише перший крок, але він уже показує, що виробник готовий на сміливі рішення.

Можливий двигун для нового Century: від потужного V8 до спокійного люксу

Одним із варіантів для майбутнього Century може стати твин-турбований V8, який очікується на спорткарі Toyota GR GT. Цю модель готують як конкурент Mercedes-AMG GT, і за чутками її потужність може сягати близько 800 к.с.

Чи пасує такий мотор Century?

Для авто з емблемою Century це може бути занадто. Традиційно ця лінійка асоціюється з м’якою, стриманою розкішшю, а не з агресивною динамікою. Проте Toyota легко може “приглушити” потенціал V8, налаштувавши його під спокійнішу, преміальну подачу.

Гнучкість рішень та швидкість розробки

“Є багато можливих комбінацій,” — зазначив Такасі Уехара, коментуючи вибір силового агрегату.

За його словами, сучасні процеси дозволяють значно скоротити час розробки — тож рішення щодо двигуна з’явиться досить скоро.

👁 1
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності