Toyota зберігає двигун для Century Coupe (фото)
— 03.12.2025 / 18:00- Нове купе Toyota Century задає радикальний напрямок розкоші для Японії.
- Керівники підтвердили, що майбутня модель Century не буде електричною.
- Купе може отримати гібридний V6 або твин-турбований V8 від Toyota.
Toyota Century: легендарний флагман переходить у новий формат
Для десятиліть Century був на вершині ієрархії Toyota — стриманим, непомітним, але беззаперечним вибором японської еліти. Тепер ця знакова модель виходить у зовсім інший світ. У жовтні Toyota оголосила, що Century більше не буде просто однією моделлю — назва перетворюється на окремий бренд, який має кинути виклик Rolls-Royce та Bentley.
Прем’єра Century Coupe: яскравий крок у нову епоху
На Japan Mobility Show компанія показала бачення майбутнього бренду — ефектне купе Century в помітному помаранчевому кольорі. Це високий дводверний автомобіль зі сміливим дизайном, який демонструє нову філософію розкоші Toyota.При цьому виробник уже підтвердив: електричним новий Century не буде.
Що під капотом: двигун буде, але який — ще невідомо
Президент підрозділу силових агрегатів Toyota Такасі Уехара в інтерв’ю CarExpert підтвердив:
“Так, у нього буде двигун. Ми ще не вирішили, який саме.”
Сьогодні японський ринок отримує седан Century з V8, а SUV Century — із 3.5-літровим plug-in гібридом V6. Логічно було б взяти один із цих моторів для нового купе — це здешевить виробництво. Але якщо Toyota хоче справді голосно заявити про себе у преміумклас, вона може обрати щось абсолютно нове.
Що це означає для ринку
Century стає брендом, а не моделлю — це найбільша зміна за всю історію. Toyota прагне створити власну інтерпретацію ультралюксу, але з японським характером. Century Coupe — лише перший крок, але він уже показує, що виробник готовий на сміливі рішення.
Можливий двигун для нового Century: від потужного V8 до спокійного люксу
Одним із варіантів для майбутнього Century може стати твин-турбований V8, який очікується на спорткарі Toyota GR GT. Цю модель готують як конкурент Mercedes-AMG GT, і за чутками її потужність може сягати близько 800 к.с.
Чи пасує такий мотор Century?
Для авто з емблемою Century це може бути занадто. Традиційно ця лінійка асоціюється з м’якою, стриманою розкішшю, а не з агресивною динамікою. Проте Toyota легко може “приглушити” потенціал V8, налаштувавши його під спокійнішу, преміальну подачу.
Гнучкість рішень та швидкість розробки
“Є багато можливих комбінацій,” — зазначив Такасі Уехара, коментуючи вибір силового агрегату.
За його словами, сучасні процеси дозволяють значно скоротити час розробки — тож рішення щодо двигуна з’явиться досить скоро.




























