Cadillac виходить на Формулу-1 через Супербоул
— 04.12.2025 / 13:00- Продажі електромобілів Cadillac тепер становлять 40% від загального обсягу, що свідчить про трансформацію бренду.
- Команда Cadillac F1 представить свою першу ліврею боліда Формули-1 під час Супербоулу.
- Команда прагне посилити американську присутність у F1, змагаючись із давніми європейськими суперниками.
Cadillac переживає масштабне перетворення
За останні роки Cadillac, розкішний бренд General Motors, зазнав серйозних змін. Раніше, до масового приходу німецьких імпортних авто на ринок США, Cadillac був символом справжньої американської розкоші. Великі авто для бульварних прогулянок були ознакою статусу та заможності.
Ера електромобілів: нове життя бренду
Сьогодні Cadillac переживає своє відродження. Основну роль у цьому відіграють нові електромобілі. Вони вже складають значну частину продажів бренду. За даними останніх кварталів, продажі EV у Cadillac зросли удвічі порівняно з минулим роком. У третьому кварталі 2025 року було продано 18 383 електромобілі, що приблизно 40% від усіх продажів бренду за цей період.
Cadillac готує сенсацію на Супербоулі
Бренд продовжує еволюцію і готується зробити гучний крок у найближчому майбутньому. На Супербоулі Cadillac покаже, можливо, свій найважливіший автомобіль за всю історію. Однак це не той автомобіль, який можна буде купити та просто сісти за кермо.

Cadillac F1 вийде в ефір на Супербоулі
3 грудня команда Cadillac Formula 1 оголосила на своїй сторінці в X (колишній Twitter), що покаже ліврею свого першого боліда на Супербоулі. Це відбудеться перед дебютом команди у сезоні Формули-1 2026 року.
За даними Bloomberg, Cadillac представить новий болід у рекламному ролику під час гри, щоб створити ажіотаж навколо команди та відзначити її вихід у спорт незадовго до першого етапу сезону у Мельбурні в березні.
Американське коріння команди
У інтерв’ю фінансовому виданню CEO Cadillac Formula 1 Team Holdings Ден Таврісс зазначив, що Супербоул – важлива платформа для нової команди, яка підкреслює її американське походження.

Cadillac грає на випередження на Супербоулі
Ден Таврісс, керівник Cadillac Formula 1 Team, пояснив, чому команда вирішила заявити про себе на Супербоулі:
«Ми – американський бренд-андердог, який тільки приходить у Формулу-1», – і додав, що команді доведеться конкурувати з європейськими суперниками, які вдосконалюють свої боліди десятиліттями.
Таврісс не розкрив точну суму витрат на рекламний ролик, зазначивши лише, що це «типові витрати для Супербоулу». За даними Adweek, на які посилається Bloomberg, реклама під час цього Супербоулу встановлює рекорд: середня вартість 30-секундного ролика досягає $8 мільйонів.

Cadillac – не єдиний американський гравець у F1
General Motors через Cadillac отримав місце на стартовій решітці після багаторічних переговорів між Andretti Global, GM та власником комерційних прав Формули-1, Liberty Media, за довгоочікуване 11-те місце на старті. Команда вже робить великі кроки: двигуни для перших трьох сезонів постачатиме Ferrari, а великим рекламним партнером стане виробник бурбону Jim Beam.
Хоч GM і не буде єдиною американською командою, у сезоні 2026 року в Формулу-1 повертається й Ford. Автовиробник формально стане партнером Red Bull Racing як Red Bull Ford Powertrains, постачаючи гібридні силові установки для команд Oracle Red Bull Racing і Visa Cash App Red Bull (VCARB).
Cadillac вже заявив про себе у міжнародному автоспорті
Cadillac F1 робить кроки у світовому автоспорті після успішного сезону у World Endurance Championship (WEC). У 2025 році команда досягла значних результатів: 1-2 місця на 6 Hours of São Paulo і поул на 24 Hours of Le Mans.
Формула-1 – зовсім інший рівень перегонів, але завдяки підтримці General Motors і підписанню досвідчених пілотів Валттері Боттаса та Серхіо Переса, команда має всі шанси справити фурор на стартовій решітці наступного року. Головне – зацікавити американську аудиторію під час реклами на Супербоулі.














