Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Новий Nissan Frontier Pro PHEV дебютував у Китаї

  • Новий Nissan Frontier Pro отримав дизайн у ретро-стилі та сучасні технології для китайського ринку.
  • Гібридна версія (PHEV) пропонує 402 к.с., можливість їзди виключно на електротязі та зручні електричні розетки.
  • Ціни конвертуються конкурентоспроможно в долари США, проте для американського ринку доступність малоймовірна.

Погляд на пікап, який ми не отримаємо

Коли Nissan показав Frontier Pro на початку року, він привернув увагу несподіваним елементом – легким ностальгічним дизайном у стилі Hardbody. Шанхайська команда дизайнерів модернізувала мотив трьох щілин на капоті з D21 1980-х і використала його як натхнення для LED-світлової підсвітки. Так з’явився свіжий, але водночас знайомий образ. Тепер, коли пікап офіційно продається в Китаї, здається, що американські покупці втрачають можливість побачити новий Frontier, який ми не отримаємо.

Інший підхід до середньорозмірних пікапів

Frontier Pro демонструє зовсім інший підхід до середніх пікапів. Nissan створив його як універсальний сімейний автомобіль: поєднання міцного дизайну з комфортним салоном і сучасними технологіями.

Пікап побудований на рамі типу «ladder frame», має п’яти важільну задню підвіску та просторий салон із панорамним дахом і великими екранами. Ретро-естетика поєднується з сучасними амбіціями, а гібридна версія PHEV чудово підходить для американських смаків, особливо зараз, коли електрифікація набирає популярності.

Плагін-гибрид, про який ми мріємо

Frontier Pro PHEV – це не просто пікап із мотором та батареєю. Це перший електрифікований пікап від Nissan, і його характеристики могли б перевернути ринок середньорозмірних пікапів у США, якби він тут з’явився.

Потужність, яка вражає

Силова установка поєднує 1,5-літровий турбований чотирициліндровий двигун з високопродуктивним електромотором. Разом вони видають 402 к.с. і близько 590 фунт-фут крутного моменту – цифри, які зазвичай зустрічаються лише у повнорозмірних пікапах із великими V8. Пікап здатний проїхати до 135 км лише на електротязі.

Традиції та сучасні технології

Frontier Pro PHEV залишається рамним пікапом із системою Intelligent AWD, електромеханічним блокуванням заднього диференціала та кількома режимами їзди, включно з чисто електричним. 6-кіловатний роз’єм Vehicle-to-Load додає практичності під час подорожей і відпочинку на природі. На папері це саме той електрифікований середньорозмірний пікап, який підходив би для повсякденного використання американських водіїв.

Чому ми його не отримаємо

У Китаї ціни на Frontier Pro стартують від 169 900 до 199 900 юанів, а плагін-гібридна версія PHEV коштує від 189 900 до 249 900 юанів. Прямий перерахунок у долари США дає $27 000–$35 000. Це не означає, що такі ж ціни були б у США, але показує, наскільки конкурентним є пікап на рідному ринку.

Для порівняння, американський Frontier починається з $32 150 без будь-якої електрифікації. Попри те, що Nissan каже про продаж за межами Китаю, шанс побачити новий Frontier Pro у США низький. Пікап фактично є перефарбованим Dongfeng Z9, виготовленим у Китаї, що підпадає під «курячий податок» та високі мита – додаткові витрати, які миттєво знищать його цінову перевагу.

👁 1
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності