Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Encor Series I: нове життя Lotus Esprit V8 ( фото)

Encor оживив перший Lotus Esprit. Легший, жорсткіший і з новим характером
Коли рестомоди знову дивують

Британський стартап Encor взявся за автомобіль, до якого торкатися ризиковано: оригінальний Lotus Esprit S1. Але варто побачити їхню машину наживо — і всі сумніви щодо «перенасичення рестомодами» зникають. Вона виглядає приголомшливо.

Esprit став символом 70-х, створеним Коліном Чепменом та Джорджетто Джуджаро. А світова слава прийшла після того, як Джеймс Бонд занурив його під воду у «Шпигуні, що кохав мене».

Чому все це можливо

Encor працює з донорськими авто. Тож формально вони реставрують і вдосконалюють вже існуючі машини, минаючи сучасні суворі норми безпеки та екології, які роблять нові авто важчими й значно дорожчими у розробці.

Хоча ззовні це — Esprit S1, під кузовом ховається пізній 3,5-літровий V8, що випускали до 2004 року. Саме цю версію вважають найбільш бажаною для ентузіастів продуктивності.

«Ми всі володіємо або володіли Esprit і бачимо можливість зробити щось справді круте», — пояснює директор Encor Вілл Айвз.

На його думку, зараз ринок повертається до легких та не надто потужних авто. Але зробити такі з нуля майже неможливо через сучасні вимоги.

Дух Esprit, але зовсім інша техніка

Оригінальний V8 Type 918 мав великий потенціал, але слабке коробкове господарство стримувало його до 350 к.с. Encor залишає лише основні компоненти: сталеву «хребтову» раму, блок двигуна, корпус коробки та кілька дрібних вузлів. Усе інше — нове.

Кузов тепер повністю карбоновий. Його виготовляють у KS Composites — тій же компанії, що працює над суперікарами Gordon Murray Automotive. Сучасні матеріали додають жорсткості, точності й дозволяють формувати складні форми, недосяжні для класичного склопластику.

Дизайн: повага до оригіналу

Ширші колії базової V8-версії лише підкреслили пропорції Esprit і зробили силует ближчим до ранніх концептів Джуджаро.

Зникла характерна лінія по периметру кузова. Нові світлодіодні фари зберігають дух поп-апів. Старі задні ліхтарі замінили сучасними, але стилістично близькими.

Команда 3D-сканувала десятки автомобілів, щоб передати правильні пропорції. Майже все скло — нове, встановлене з точністю, яку складно уявити для авто з 70-х.

Двигун і трансмісія: другий шанс

V8 отримав ковані поршні, нові турбіни, нову електроніку, електронну дросельну заслінку, інше налаштування впуску, новий вихлоп. Він вперше повністю відкритий під склом.

Коробку посилили новими шестернями, синхронізаторами й підшипниками, а зчеплення тепер двопластинчасте. Встановили диференціал підвищеного тертя від Quaife. Рульове управління оновили. Тракшн-контроль поки що відсутній, але можуть додати на вимогу клієнтів.

Ходова частина: сучасність під ретро-корпусом

Нові поворотні кулаки, амортизатори Bilstein та пружини Eibach. Гальма — AP Racing: шість поршнів спереду та чотири ззаду.

Колеса точать з алюмінієвого моноблока: 17 дюймів спереду, 18 — ззаду. Гума — Bridgestone Potenza зі збереженням класичних пропорцій боковин.

Салон: рестомод преміумклас

Усередині — майже рівень Singer. Новий карбоновий каркас панелі приладів, відкриті кронштейни, алюмінієве торпедо, ховаються дефлектори вентиляції, сучасний інфотейнмент-система від Pagani та GMA.

Сидіння з тартановою оббивкою — прямий реверанс першому Esprit.
Додали 360-камеру, преміумаудіо і нову кліматичну систему.

Єдине спірне рішення — дещо високий важіль КПП. Але механіка в рестомоді такого рівня — вже подарунок.

Виробництво і ціна

Lotus свого часу зробив лише 1 237 Esprit V8. Encor планує відродити 50 автомобілів — і впевнений, що знайти донори реально.

Перші клієнтські авто обіцяють доставити у квітні. Компанія працює без передоплат від клієнтів і створює власну програму роботи з покупцями, як Singer або Kimera.

Ціна — приблизно 550 тисяч фунтів разом із донорським авто та податками.

Чи можна буде замовити підводний варіант — поки не повідомляють.

👁 1
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності