Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Buick запускає флагманський мінівен Electra Encasa (фото)

  • Buick представив абсолютно новий Electra Encasa в Китаї.
  • Флагманський мінівен отримав повний привід і 620 к.с.
  • Другий ряд оснащений масажними кріслами та 21-дюймовим дисплеєм.

Buick Electra Encasa офіційно дебютував у Китаї: розкіш, як у BMW 7-Series

Прем’єра флагманського елеткро-МПВ

Після попереднього тизеру на початку року Buick представив у Китаї абсолютно новий Electra Encasa. У компанії його називають «флагманським MPV класу вілли» — і це не перебільшення. Оснащення та рівень комфорту тут на рівні преміальних седанів.

Дизайн із натхненням Gulfstream

Екстер’єр створювали за мотивами приватних літаків Gulfstream. Передня частина плавна та обтічна, з адаптивною кришталевою LED-оптикою. Боковини — максимально гладкі, зі схованими дверними ручками. Завдяки цьому коефіцієнт опору повітрю становить лише 0,258 — відмінний показник для великого мінівена.

Деталі, що підкреслюють преміальність

Модель отримала зсувні двері з керуванням жестами та колісні диски на 18 або 19 дюймів. Контрастний чорний дах плавно спускається назад, формуючи стрімкий силует і надаючи машині дорожчого вигляду.

Строгий задній дизайн із фірмовою оптикою

Задня частина Electra Encasa виглядає стримано, без зайвої драматичності. Проте функціональність на висоті: є електропривід багажних дверей, а за бажанням — сенсор для відкриття помахом ноги. Світлотехніка теж привертає увагу: Buick встановив фірмові ліхтарі “feather flowing flame”, які складаються з 257 світлодіодів.

Габарити, що перевищують конкурентів

Buick Electra Encasa — один із найбільших електро-МПВ на ринку. Довжина становить 5 260 мм, а колісна база — 3 160 мм. Для розуміння: модель на 71 мм довша за Chrysler Pacifica, тобто простору всередині ще більше.

Салон, що задає новий рівень для MPV

Якщо зовнішність Electra Encasa виглядає стильно, то інтер’єр підіймає планку ще вище. Водія зустрічає підігріте шкіряне кермо та величезна окрема панель дисплеїв. Вона об’єднує 10,25-дюймову цифрову приборку, 16,3-дюймову мультимедійну систему та ще один 16,3-дюймовий екран для переднього пасажира.

Мультимедійність на максимум

Buick пропонує приголомшливий 50-дюймовий проєкційний дисплей з доповненою реальністю — один із найбільших на ринку. Для задніх пасажирів доступна 21-дюймова 4K-система розваг, а також два знімні 5,5-дюймові контролери, схожі на мінісмартфони.

Порівняння з BMW 7-Series

Рівень оснащення явно натякає на преміум. BMW 7-Series у топових версіях має 31,3-дюймовий 8K-екран для задніх пасажирів та власні 5,5-дюймові контролери. Різниця лише в тому, що в седана вони інтегровані у двері, а у Buick — їх можна знімати та використовувати вільно.

Розкіш і комфорт на максимум

Buick Electra Encasa дарує справжній преміумсалон. Передні крісла з підігрівом, вентиляцією та масажем обшиті шкірою Nappa. Є бездротові зарядки для смартфонів у першому та другому рядах та до двох панорамних дахів.

Другий ряд — справжня зона відпочинку: перші в Buick крісла zero-gravity з багатьма положеннями, що автоматично підлаштовуються і можуть поєднуватися з переднім пасажирським сидінням для положення «chaise longue». Крісло регулюється електроприводом, має підставку для ніг, підігрів, вентиляцію та 10-точковий масаж із 8 режимами. Пасажири також отримують столики та додатковий простір завдяки складаному передньому сидінню.

Топ-комфорт і технології

Electra Encasa пропонує 16-колонну аудіосистему Bose, зональне підсвічування, AI-асистента з понад 700 командами та унікальну систему кріплень для ваз, стаканів і гаджетів. В салоні є система контролю вологості, активне шумопоглинання та багатозонний клімат-контроль.

Міць і електрифікація

Мінівен оснащено плагін-гібридною силовою установкою: турбованим 1,5-літровим двигуном, двома електромоторами та батареєю 40,9 кВт-год. Разом — 620 к.с., 775 Нм, повний привід. 0–100 км/год за 5,8 с, електричний пробіг до 224 км, загальна дальність — 1 320 км. Швидка зарядка 30–80% за 20 хв.

Автопілот та асистенти

Electra Encasa має просунуту систему City/High-Speed Navigation Assist із LiDAR, радарами, 12 ультразвуковими сенсорами та 11 камерами, включно з чотирма 360°. Є функція одноразового паркування Valet.

Ціна
Стартова — ¥439 900 ($62 220), топверсія Luxury Edition — ¥469 900 ($66 462).

👁 1
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності