Новий McLaren 750S: коли фарба стає мистецтвом (фото)
— 06.12.2025Project Chromology MSO поєднує мистецтво Нат Боуен із багатошаровим кольоровим покриттям, яке оживляє автомобіль.
Audi показала електричний E7X для Китаю
Audi представила концепт E SUV на автосалоні в Гуанчжоу минулого місяця, а тепер Міністерство промисловості та інформаційних технологій Китаю розкрило серійну версію. Вона отримала назву E7X і сильно нагадує концепт.
Дизайн знайомий, але зі змінами
Новинка має впізнавану передню частину з повністю закритою решіткою, як і концепт. Але серійна версія позбулася повного підсвічування навколо фар. Також у нижній частині переднього бампера з’явився оновлений повітрозабірник з активними заслінками.
Технології та деталі
На боках видно класичні та цифрові дзеркала, а також камери або сенсори на передніх крилах. На даху встановлено сенсор Lidar, дверні ручки зроблені заподлітно, а вибір коліс сягає 22 дюймів.
Наскільки великий новий Audi E7X?
Новий Audi E7X виглядає зовсім інакше, ніж всі звичні Audi.
Розміри та пропорції
Довжина моделі – 5049 мм, ширина – 1997 мм, висота – 1710 мм, а колісна база – 3060 мм. Це трохи менше і коротше за концепт, але колісна база більша на 66 мм, ніж у поточного Q7. При цьому сам E7X на 20 мм коротший за Q7.
Салон і компонування
Хоча міністерство Китаю не показало фото інтер’єру, відомо, що як мінімум одна версія матиме чотиримісне компонування.

Технології салону Audi E7X
Хоча точних фото інтер’єру E7X ще немає, очікується, що він отримає схожі технології на E5 Sportback.
Дисплей і помічник
E5 Sportback має 27-дюймовий дисплей від стовпа до стовпа та штучний інтелект у вигляді аватара AUDI Assistant. Вірогідно, що E7X отримає щось подібне.
Комфорт і деталі
Салон може отримати тривимірну дерев’яну обробку, подвійний бездротовий зарядний пристрій для смартфонів, систему атмосферного підсвічування, а також дифузор ароматів та приховані вентиляційні решітки.
Потужність та варіанти приводу Audi E7X
Нові зображення показують версії з повним приводом quattro та без нього. Це означає, що буде базова модель з заднім приводом та мотором на 402 к.с. (300 кВт / 408 PS).
А версія з повним приводом отримає 671 к.с. (500 кВт / 680 PS) і максимальну швидкість 230 км/год (143 mph).
Батарея та дальність ходу
Хоч Міністерство Китаю не розкривало багато деталей, концепт E7X мав батарею на 109 кВт-год, яка забезпечувала дальність понад 700 км за циклом CLTC. Також автомобіль використовував 800-вольтову електричну архітектуру, що дозволяла зарядити 320 км за 10 хвилин швидкої зарядки.
Коли чекати
Audi підтвердила, що серійний E7X з’явиться наступного року, тож нові подробиці стануть відомі вже найближчими місяцями.