Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Новий Mercedes CLA проти Tesla Model 3 та MG IM5

Електрокари змінюють корпоративні смаки

Раніше компанії обирали компактні бізнес-седани, тепер у фаворі електрокари завдяки податковим пільгам.

Tesla Model 3 — стабільний лідер

Model 3 поєднує технології, великий запас ходу, швидку зарядку та мінімальні податки. З 2018 року це бестселер, хоча на ринку з’являється все більше конкурентів.

MG IM5: новачок з амбіціями

MG IM5 насправді перейменований Intelligence in Motion L6 від SAIC. Авто має сучасний дизайн, батарею 100 кВт-год, запас ходу 441 милю, ціну £44,995, чотириколісне кермо та 800-вольтну архітектуру для швидкої зарядки.

Старі гравці ще не здаються

Європейські бренди, як Mercedes, досі не відступають. Вони випускають і електрокари, і авто з ДВЗ, іноді в одній категорії — наприклад, E-Class та EQE.

CLA нового покоління: універсальний підхід

Новий CLA на архітектурі MMA легко приймає будь-який тип силової установки. Версія CLA 250+ має батарею 85 кВт-год, задньомоторну систему 268 к.с. та легкий інвертор з карбіду кремнію, поєднуючи технології та практичність.

Технології зарядки та запас ходу

Новий CLA має двошвидкісну трансмісію та 800-вольтну архітектуру для зарядки до 320 кВт — менше, ніж у MG (396 кВт), але більше, ніж у Tesla (250 кВт). Запас ходу вражає — 484 милі.

Tesla оновлює Model 3

Батарея того ж розміру стала ефективнішою, повернули поворотник. Single Motor Long Range проходить до 466 миль, Dual Motor — 410 миль.

Mercedes CLA: класика з сучасними штрихами

Попри новизну, CLA виглядає традиційно: велика решітка з трьома променями та плавний силует. Аеродинаміка Cd 0,21 і LED-гриль створюють яскраве враження на перехожих.

MG IM5: потужна присутність

MG IM5 не вражає світловими ефектами, але виглядає солідно. Довжина 4931 мм робить його схожим на автомобілі класу вище, а плавні лінії та низький силует додають преміумстатусу.

Tesla Model 3: стильний і просторий

«Highland»-оновлення додало тонкі фари, а панорамний дах робить салон світлим і простим. Якість матеріалів та великий сенсорний екран відповідають преміумстандартам, а поворотник повернули.

Mercedes CLA: шоу в салоні

Салон CLA найпомпезніший — контрастні кольори та підсвітка нагадують клуб. Інфотейнмент плавний, а фізичні кнопки додають зручності, хоч глянцевий пластик не виглядає надто преміально.

MG IM5: вражає зовні, але не завжди всередині

MG IM5 на перший погляд виглядає й відчувається преміально. М’які матеріали всюди, а якість збірки легко конкурує з іншими учасниками тесту. Але всередині авто трохи «звичайне»: сенсорні екрани виглядають круто, але ними не завжди зручно користуватися — навіть прості операції відвертають від дороги, а ролики на кермі без позначок додають плутанини.

Простір всередині трохи обмежений

Попри великі зовнішні габарити, салон MG здається трохи тісним. Місця на задніх сидіннях не більше, ніж у компактного Mercedes CLA, а обидва поступаються просторому Model 3.

Практичність і багаж

IM5 має більш практичне багажне відділення з відкидним «хетчбеком». Усі три автомобілі пропонують близько 500 літрів корисного простору (Tesla трохи більше — близько 700 літрів, якщо враховувати додаткові відсіки в «фрунках»). Так що у плані практичності всі три на приблизно одному рівні.

Час сісти за кермо

MG IM5 вражає низьким сидінням і 402 к.с., розгін до 100 км/год — 4,9 с. Режим Sport додає емоцій, але швидкість лишається такою ж.

На мокрій дорозі задня частина може ковзати, система контролю тяги ріже втручання різко, а часткове відключення дає дим від шин.

Tesla Model 3 з повним приводом проблем не має. Легка (1840 кг) і потужна (394 к.с.), розганяється до 100 км/год за 4,2 с. Версія Single Motor 315 к.с. теж дає яскраві емоції на старті.

Енергоефективність Tesla

Tesla поєднує швидкість і економію: 4,0 миль/кВт-год під час активної їзди. Двоколісна версія ще економніша. Mercedes — 3,9, MG IM5 — 3,0 миль/кВт-год.

Mercedes CLA: емоційний, але повільніший

CLA з мотором 268 к.с. і вагою 1980 кг розганяється до 100 км/год майже на 2 секунди повільніше за MG, але миттєвий електромотор і двошвидкісна трансмісія додають драйву.

MG IM5: керованість понад усе

Чотириколісне кермо робить MG маневровим у місті та впевненим на швидких дорогах, красиво входячи в повороти.

MG IM5: точний, але без емоцій

MG має точне кермо та високий рівень зчеплення, але не захоплює емоційно — просто їде туди, куди спрямовуєте. На круїзній швидкості тихий і плавний, на нерівностях трохи тремтить.

Mercedes CLA: комфорт і азарт

CLA жорсткіший, але комфортний, тихий і аеродинамічний. Легке кермо і контроль кузова в поворотах дозволяють гратися з надлишковим поворотом задньої осі — справжній драйв.

Tesla Model 3: золотий середняк

Підвіска трохи жорсткіша, але комфортна. Двоколісна версія легша і рухливіша, двомоторна — стійка та точна в поворотах. Одно педальне рекуперативне гальмування відчувається природно; CLA гальмує занадто різко, MG трохи різко, Mercedes — м’яко.

Підсумок тесту: Tesla, Mercedes та MG

1. Tesla Model 3 – найзбалансованіший електрокар: ефективна, практична, приваблива ціна та 0% фінансування.

2. Mercedes CLA – драйвовий і сучасний, з передовими EV-технологіями та хорошим задоволенням від кермування, трохи дорожчий і повільніший за Tesla.

3. MG IM5 – великий, комфортний і технічно просунутий, але трохи «сухий» у динаміці та без особливого характеру. Новачок вже створює серйозну конкуренцію для «старої гвардії».

👁 1
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності