Новий Mercedes CLA проти Tesla Model 3 та MG IM5
— 06.12.2025 / 17:00Електрокари змінюють корпоративні смаки
Раніше компанії обирали компактні бізнес-седани, тепер у фаворі електрокари завдяки податковим пільгам.
Tesla Model 3 — стабільний лідер
Model 3 поєднує технології, великий запас ходу, швидку зарядку та мінімальні податки. З 2018 року це бестселер, хоча на ринку з’являється все більше конкурентів.
MG IM5: новачок з амбіціями
MG IM5 насправді перейменований Intelligence in Motion L6 від SAIC. Авто має сучасний дизайн, батарею 100 кВт-год, запас ходу 441 милю, ціну £44,995, чотириколісне кермо та 800-вольтну архітектуру для швидкої зарядки.

Старі гравці ще не здаються
Європейські бренди, як Mercedes, досі не відступають. Вони випускають і електрокари, і авто з ДВЗ, іноді в одній категорії — наприклад, E-Class та EQE.
CLA нового покоління: універсальний підхід
Новий CLA на архітектурі MMA легко приймає будь-який тип силової установки. Версія CLA 250+ має батарею 85 кВт-год, задньомоторну систему 268 к.с. та легкий інвертор з карбіду кремнію, поєднуючи технології та практичність.

Технології зарядки та запас ходу
Новий CLA має двошвидкісну трансмісію та 800-вольтну архітектуру для зарядки до 320 кВт — менше, ніж у MG (396 кВт), але більше, ніж у Tesla (250 кВт). Запас ходу вражає — 484 милі.
Tesla оновлює Model 3
Батарея того ж розміру стала ефективнішою, повернули поворотник. Single Motor Long Range проходить до 466 миль, Dual Motor — 410 миль.
Mercedes CLA: класика з сучасними штрихами
Попри новизну, CLA виглядає традиційно: велика решітка з трьома променями та плавний силует. Аеродинаміка Cd 0,21 і LED-гриль створюють яскраве враження на перехожих.

MG IM5: потужна присутність
MG IM5 не вражає світловими ефектами, але виглядає солідно. Довжина 4931 мм робить його схожим на автомобілі класу вище, а плавні лінії та низький силует додають преміумстатусу.
Tesla Model 3: стильний і просторий
«Highland»-оновлення додало тонкі фари, а панорамний дах робить салон світлим і простим. Якість матеріалів та великий сенсорний екран відповідають преміумстандартам, а поворотник повернули.
Mercedes CLA: шоу в салоні
Салон CLA найпомпезніший — контрастні кольори та підсвітка нагадують клуб. Інфотейнмент плавний, а фізичні кнопки додають зручності, хоч глянцевий пластик не виглядає надто преміально.

MG IM5: вражає зовні, але не завжди всередині
MG IM5 на перший погляд виглядає й відчувається преміально. М’які матеріали всюди, а якість збірки легко конкурує з іншими учасниками тесту. Але всередині авто трохи «звичайне»: сенсорні екрани виглядають круто, але ними не завжди зручно користуватися — навіть прості операції відвертають від дороги, а ролики на кермі без позначок додають плутанини.
Простір всередині трохи обмежений
Попри великі зовнішні габарити, салон MG здається трохи тісним. Місця на задніх сидіннях не більше, ніж у компактного Mercedes CLA, а обидва поступаються просторому Model 3.
Практичність і багаж
IM5 має більш практичне багажне відділення з відкидним «хетчбеком». Усі три автомобілі пропонують близько 500 літрів корисного простору (Tesla трохи більше — близько 700 літрів, якщо враховувати додаткові відсіки в «фрунках»). Так що у плані практичності всі три на приблизно одному рівні.

Час сісти за кермо
MG IM5 вражає низьким сидінням і 402 к.с., розгін до 100 км/год — 4,9 с. Режим Sport додає емоцій, але швидкість лишається такою ж.
На мокрій дорозі задня частина може ковзати, система контролю тяги ріже втручання різко, а часткове відключення дає дим від шин.
Tesla Model 3 з повним приводом проблем не має. Легка (1840 кг) і потужна (394 к.с.), розганяється до 100 км/год за 4,2 с. Версія Single Motor 315 к.с. теж дає яскраві емоції на старті.

Енергоефективність Tesla
Tesla поєднує швидкість і економію: 4,0 миль/кВт-год під час активної їзди. Двоколісна версія ще економніша. Mercedes — 3,9, MG IM5 — 3,0 миль/кВт-год.
Mercedes CLA: емоційний, але повільніший
CLA з мотором 268 к.с. і вагою 1980 кг розганяється до 100 км/год майже на 2 секунди повільніше за MG, але миттєвий електромотор і двошвидкісна трансмісія додають драйву.
MG IM5: керованість понад усе
Чотириколісне кермо робить MG маневровим у місті та впевненим на швидких дорогах, красиво входячи в повороти.

MG IM5: точний, але без емоцій
MG має точне кермо та високий рівень зчеплення, але не захоплює емоційно — просто їде туди, куди спрямовуєте. На круїзній швидкості тихий і плавний, на нерівностях трохи тремтить.
Mercedes CLA: комфорт і азарт
CLA жорсткіший, але комфортний, тихий і аеродинамічний. Легке кермо і контроль кузова в поворотах дозволяють гратися з надлишковим поворотом задньої осі — справжній драйв.
Tesla Model 3: золотий середняк
Підвіска трохи жорсткіша, але комфортна. Двоколісна версія легша і рухливіша, двомоторна — стійка та точна в поворотах. Одно педальне рекуперативне гальмування відчувається природно; CLA гальмує занадто різко, MG трохи різко, Mercedes — м’яко.

Підсумок тесту: Tesla, Mercedes та MG
1. Tesla Model 3 – найзбалансованіший електрокар: ефективна, практична, приваблива ціна та 0% фінансування.
2. Mercedes CLA – драйвовий і сучасний, з передовими EV-технологіями та хорошим задоволенням від кермування, трохи дорожчий і повільніший за Tesla.
3. MG IM5 – великий, комфортний і технічно просунутий, але трохи «сухий» у динаміці та без особливого характеру. Новачок вже створює серйозну конкуренцію для «старої гвардії».












