Jaguar X-Type у West Virginia став повним експериментом
— 07.12.2025Седан X-Type отримав панелі від квадроцикла, труби та додаткові фари у незвичайному DIY-стилі.
Американська сцена автомобілів не для слабких нервів
Американські дороги – як самі автомобілі: непередбачувані. Заходиш на паркінг – і можна побачити все: від дбайливо збережених класик до машин, які виглядають так, ніби їх створили після програної ставки… а потім подвоїли ризик. Цей Jaguar точно з другої категорії. Спочатку це був звичайний седан, а тепер – щось зовсім інше.
Jaguar, що шокує
У порівнянні з цим «шедевром» суперечливий концепт Type 00 виглядає як справжній витвір мистецтва.
Побачили у Західній Вірджинії
Модифікований «великий кіт» помічений користувачем Reddit Al Leftwich. Увагу він привертає так само як НЛО або Lamborghini на паркуванні. Машину бачили біля магазину автозапчастин на півдні Західної Вірджинії, тож, можливо, власник ще не закінчив роботу над своїм проєктом.
Донорський X-Type і креативна імпровізація
Судячи з усього, це Jaguar X-Type до рестайлінгу, який постраждав у зіткненні з чимось більш суворим, ніж бордюр. Замість оригінальних деталей власник пішов шляхом імпровізації: пластикові панелі, труби та інші запчастини з того, що вдалося знайти.
Незвичайний капот і додаткові фари
Жовтий капот з чорними пластиковими вставками виглядає так, ніби його зняли з квадроцикла або сайд-бай-сайда, швидше за все китайського виробництва. На ньому встановлені дві додаткові фари, які трохи нагадують «бульбашкові» лампи Nissan Juke, хоча здається, що вони взяті з чогось зовсім іншого.
Старі фари не зникли
Якщо придивитися, то видно: оригінальні фари залишилися на місці, просто прикриті саморобними аеродинамічними накладками та поєднані з ручним спліттером.
PVC-труби замість даху?
Якщо одного капота зверху на інший мало, цей Jaguar йде ще далі: по всій довжині кузова тягнуться PVC-труби. Виглядають як рейлінги на даху, але їхнє реальне призначення – загадка.

Бічний профіль трохи спокійніший
Бічний вигляд здається трохи стриманішим, або принаймні менш хаотичним. Тут зміни обмежуються косметикою: декоративні бокові отвори, кутові розширення дзеркал та трохи додаткового хрому на семишпицевих дисках. У порівнянні з передком здається, що ця частина майже недороблена.
Таємничий зад
Задня частина машини майже не видно на доступних фото – і це, можливо, її порятунок. Можливо, це остання частина, що ще тримається за оригінальний X-Type, тихо опираючись хаосу на інших ділянках кузова.

Пам’ятаєте X-Type?
Цей Jaguar перевершує всі очікування… і навіть межі здорового глузду.
Jaguar X-Type з’явився у 2001 році як найдоступніша модель бренду та залишався у виробництві до 2009-го. Під знайомим кузовом ховалася платформа, запозичена у європейського Ford Mondeo, з переднім або повним приводом.
Його дизайн розробив Джефф Лоусон – той самий, що створив екзотичний суперкар XJ220. Наступна спроба Jaguar у сегменті компактних бізнес-седанів відбулася лише у 2014 році: тоді з’явився XE з заднім приводом під керівництвом Іана Каллума.