Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Genesis – флагманський універсал G90 Wingback (фото)

  • Genesis показала більше фото концепту G90 Wingback.
  • Дослідження створене на основі серійного седана Genesis G90.
  • Має спортивний кузовний комплект Magma та унікальний дизайн задньої частини.

Genesis знову дражнить серійними натяками: Wingback все ближче до реальності

Genesis ніяк не зупиниться з концептами, які щоразу виглядають дедалі ближчими до виробництва. G90 Wingback — один із найцікавіших прикладів. Він натякає, що корейський бренд серйозно розглядає ідею «зарядженого» універсала на базі свого флагманського седана. Навіть якщо йдеться про невелику серію.

Прем’єра у Франції

G90 Wingback вперше показали під час недавнього заходу у Франції. Хоча головними новинками мали стати кросовер GV60 Magma у виробничій версії та середньомоторний спортивний концепт Magma GT, саме подовжений і м’язистий G90 несподівано привернув найбільше уваги.

Нові фото — більше деталей

Тепер Genesis опублікувала нову серію зображень, які краще демонструють G90 Wingback. У компанії пояснюють: цей універсал — ще один приклад того, «які різні форми може набувати Magma». Це логічне продовження ідей, що почалися з попередніх концептів G90 X Gran Coupe та Convertible.

Хоча Genesis поки не говорить про серійне виробництво, вигляд Wingback виглядає вже занадто готовим, щоб залишитися лише на рівні шоукару.

Що це взагалі таке?

Під обтічним кузовом Wingback ховається та сама не змінена платформа G90. Збережено й колісну базу у 3 180 мм та майже серійну довжину. Але на цьому схожість зі звичайним седаном закінчується.

Перероблена задня частина та новий кузовний комплект

Замість прямої кришки багажника G90 тут — повністю оновлений задній модуль із великою п’ятою дверима та унікальним аеродинамічним «хвостом». Концепт також отримав новий обвіс.

Спереду — гостріший бампер, масивніша решітка та модернізовані повітрозабірники з канардами. Крила розширили як спереду, так і ззаду. А замість звичних рейлінгів по даху проходять дві кутові аерофінки.

Найцікавіше — ззаду

Тут Wingback виглядає максимально спортивно: подвійний спойлер, широкий дифузор та чотири вихлопні труби, акуратно інтегровані в нижню частину.

Концепт пофарбовано у глибокий темно-зелений колір, а колеса — темні 22-дюймові диски з низькопрофільною шиною. Усе це робить Wingback не просто «переробленим G90», а справжнім натяком на потенційний флагманський спортивний універсал Genesis.

Спортивний, але все ж розкішний салон

Genesis показала й частину інтер’єру. Тут замість класичної шкіри використали матеріал, схожий на алькантару, — Chamude. Салон має чистий, майже мінімалістичний дизайн. Красиве кермо та масивні спортивні крісла виділяються контрастними зеленими кантиками, прострочкою та ромбовою стібкою.

Погляд бренду на майбутнє дизайну

Люк Донкервольке, головний креативний директор Genesis, пояснює появу таких концептів реакцією на те, що ринок переповнений кросоверами.

За його словами, «надмірне множення SUV» рано чи пізно приведе до перенасичення. І саме тоді інші формати кузовів знову повернуть популярність. Концепти на базі G90 — це експеримент і спроба заздалегідь відчути цей момент.

Чи є тут реальний бізнес-сенс?

Люк Донкервольке називає Wingback «містком між лінійкою Magma та програмою One of One». Це може натякати на малосерійне виробництво. Він уже не раз говорив, що похідні моделі на базі G90 «дуже легко реалізувати» і не потребують великих інвестицій.

Платформа вже готується

Ситуацію підсилює й заява Манфреда Харрера, керівника підрозділу продуктивності Genesis. Він підтвердив, що компанія вже працює над оновленим шасі G90 для майбутньої моделі Magma.

Ця платформа може стати основою і для інших версій — зокрема, для Wingback та X Gran Coupe. Обидві моделі отримали б покращену керованість і спортивні характеристики просто «з коробки».

Який двигун він може отримати?

У стандартного G90 під капотом працює 3,5-літровий V6 із двома турбонагнітачами. Але для повноцінної моделі Magma цього може бути замало. Логічним виглядає електрифікований силовий модуль — комбінація потужності та економічності.

А як щодо V8?

Ходять чутки та про новий V8, споріднений із мотором, який Genesis створює для середньомоторного Magma GT. Компанія вже працює над гоночним V8 для свого майбутнього гіперкара класу Le Mans. І масштабувати цей двигун для дорожніх моделей Magma — цілком реалістичний сценарій.

Це дозволило б Genesis напряму конкурувати з BMW M та Mercedes-AMG, які ставлять на свої флагманські спорткари надпотужні гібридні V8.

👁 3
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності