Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Нові EV Ford базуватимуться на платформі Renault

  • Ford і Renault співпрацюватимуть над двома новими електромобілями для Європи.
  • Renault 5 може стати натхненням для нової Fiesta у 2028 році, а пізніше з’явиться кросовер.
  • Обидва електромобілі будуть вироблятися у Франції компанією Renault з унікальним дизайном від Ford.

Ford повертається в Європу з електрокарами

Ford нарешті знайшов спосіб повернутися на європейський ринок доступних малих автомобілів — коштом одного з найрозумніших рішень Renault.

Компанії оголосили про нове стратегічне партнерство. В межах нього Ford випустить щонайменше два електромобілі для Європи на платформі Renault Ampr EV, яку вже використовують Renault 4 і Renault 5.

Що замінить Fiesta?

Один з майбутніх електрокарів Ford стане духовним спадкоємцем Fiesta. Цей легендарний хетчбек Ford закрив у 2023 році після восьми поколінь і майже п’яти десятків років на ринку.

Новий електричний малюк очікується на початку 2028 року. Його будуть збирати поруч з Renault 5 на заводі ElectriCity у Дуе, Франція.

Другий електромобіль — кросовер

Другий майбутній Ford, ймовірно, буде компактним електричним кросовером на базі Renault 4. Він може замінити Puma Gen-E у перспективі.

Обидва автомобілі отримають унікальний дизайн Ford, але базуватимуться на перевірених технологіях Renault, що робить їх цікавими для європейських покупців, які шукають доступний і сучасний електрокар.

Ford обирає Renault замість VW

Хоча електричний Explorer EV Ford базується на VW ID.4, для нових малих автомобілів компанія вирішила не брати платформу MEB від ID.Polo чи ID.Cross, а звернулася до Renault.

Це не просто перефарбування

Ford підкреслює: нові електрокари не будуть «лінивою ребрендованою версією» Renault. На відміну від нової Nissan Micra, яка фактично є переробленим Renault 5, майбутні EV Ford стануть «справжніми автомобілями Ford», розробленими всередині компанії.

Очікуйте унікальний дизайн, оригінальні салони та налаштування шасі, що забезпечать відчуття водіння, до якого звикли фанати Ford.

Технічна основа

Під капотом апаратна частина буде спільною з Renault. Це означає передньомоторні версії з потужністю 121 к.с. (90 кВт) у стандартних моделях та 215 к.с. (160 кВт) у відродженій Fiesta ST. Батареї пропонуватимуться на 40 кВт-год і 52 кВт-год.

Чи врятує це Ford у Європі?
Ford об’єднується з французами, щоб воскресити Fiesta

Для Ford час має велике значення. Виробництво Focus завершено, Fiesta вже не існує, а електричні SUV та кросовер Explorer і Capri продаються слабко. Частка бренду на європейському ринку значно впала.

EV розміром з Fiesta, ціною близько очікуваних 25 000 євро (22 тис. фунтів / 29 тис. доларів), може стати саме тим, що потрібно Ford, щоб повернутися в гру.

Не лише малолітражки

Але нова лінійка компактних електромобілів — не єдиний результат партнерства. Компанії також домовилися досліджувати можливості спільної роботи над новими легкими комерційними автомобілями.

👁 3
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності