Toyota пояснила вибір платформи для Hilux (фото)
— 15.12.2025Toyota зберегла стару платформу IMV для Hilux через вартість, надійність і вимоги ринків, навіть попри нові екологічні норми та електрифікацію.

Що це таке?
Перед нами Hyundai Kona другого покоління. І якщо перша Kona виглядала сміливо, то нова пішла ще далі. Дизайн став ще більш зухвалим, а головна фішка — суцільні світлові смуги спереду і ззаду, ніби з науково-фантастичного фільму.
Hyundai називає модель «міським SUV». Насправді ж це типовий кросовер, але з характером. Kona змагається з Ford Puma, Nissan Juke, Renault Captur, Peugeot 2008, Kia Niro, VW T-Roc та десятками інших моделей у класі.
Важливо й те, що Kona буває повністю електричною, але тут мова саме про звичайні бензинові та гібридні версії.
Які двигуни доступні?
Лінійка силових установок підібрана на будь-який смак.
1,0-літровий бензиновий турбомотор
Три циліндри, 99 к.с. і 148 Нм. Працює лише з 6-ступеневою механікою. Базовий варіант для міста.
1,6-літровий турбодвигун
Чотири циліндри, 136 к.с. і 184 Нм. Можна обрати механіку або 7-ступеневий «робот». Саме цей мотор виглядає найбільш збалансованим.
Kona Hybrid
Бензиновий 1,6 + електромотор і невелика батарея. Разом — 127 к.с. і 195 Нм. Орієнтація на економію пального.
У Великій Британії всі версії мають передній привід.
Що всередині?
Інтер’єр уже не такий радикальний, як зовнішність — і це плюс. Все виглядає сучасно, але без зайвої складності.
Нова Kona помітно підросла: стала довшою, ширшою і трохи вищою. Колісна база збільшилася на 6 см, тож у салоні більше простору, особливо для задніх пасажирів.
Багажник теж виріс. Якість матеріалів залежить від комплектації, тому варто уважно обирати версію.
Скільки коштує?
Ціни вже не «бюджетні», але в межах класу:
Гібрид дорожчий, але все одно дешевший за повністю електричну Kona.
Вердикт
Hyundai Kona — кросовер не для всіх, але точно не нудний.
Дизайн або подобається одразу, або не заходить взагалі. Проте за яскравою оболонкою ховається добре налаштоване шасі, продуманий салон і широкий вибір силових установок.
Інженери серйозно попрацювали над керованістю — Kona не відчувається «ватною», як деякі конкуренти. Простору стало більше, а практичність зросла.
Бензин, гібрид чи електрика — вибір за покупцем. Сильний і універсальний гравець у перенасиченому сегменті.