Maserati переходить на V6 у новому Grecale
— 15.12.2025 / 16:30- Maserati замінює чотирициліндровий двигун на 3,0-літровий V6 з подвійним турбонаддувом у Grecale 2026 року.
- Повністю електричний Grecale Folgore отримав додаткові 30 миль запасу ходу та пропонує 542 кінські сили.
- Grecale Modena починається від $84 500; моделі Trofeo та Folgore коштують понад $117 000.
Шестициліндрові знову в моді
З послабленням правил щодо викидів у деяких країнах виробники авто повертаються до двигунів більшого об’єму. Mercedes-Benz, наприклад, готується відмовитися від критикованого гібридного чотирициліндрового двигуна в C63 на користь традиційного рядного шестициліндрового. Виглядає, що Maserati йде схожим шляхом: компанія відмовилася від турбованого чотирициліндрового двигуна і встановила V6 у новому Grecale 2026 року.
V6 з потужністю MC20
Новий двигун – це 3,0-літровий V6 Nettuno з подвійним турбонаддувом. Спочатку він розроблявся для суперкара MC20 та нової MCPura, щоб конкурувати з Ferrari 296 GTB та McLaren Artura. У Grecale Modena цей мотор трохи «приглушили» – він видає 385 кінських сил, що на 137 менше, ніж у найпотужнішої версії Grecale Trofeo.

Зміна стратегії
Новий V6 усе ще помітно кращий за попередній 2,0-літровий турбований рядний чотирициліндровий мотор із м’яким гібридом, який залежно від комплектації видавав 296 або 325 кінських сил. Версія Grecale Trofeo у 2026 році залишилася без змін.
Потужність і динаміка
Протистоячи конкурентам, таким як BMW X3 та Porsche Macan, Maserati Grecale має 8-ступеневу автоматичну коробку ZF і повний привід у всіх версіях. Завдяки цьому, Modena розганяється від 0 до 60 миль/год за 5,0 секунд, а Trofeo – на 1,4 секунди швидше.
Тренд проти тренду
Хоча Maserati та Mercedes-Benz експериментували з економічними чотирициліндровими моторами, не всі автовиробники пішли цим шляхом. BMW, наприклад, майже не відмовлялася від рядних шестициліндрових двигунів у своїх спортивних M-моделях, таких як M3 та M4.

Акцент на продуктивність
У електрифікованій лінійці повністю електричний Maserati Grecale Folgore отримав додаткові 30 миль запасу ходу завдяки новій функції відключення повного приводу, довівши загальний пробіг до приблизно 275 миль. Folgore оснащений двомоторною системою, яка видає 542 кінські сили та 604 фунт-фути крутного моменту, розганяючи авто від 0 до 60 миль/год за близько 4 секунди – приблизно як Genesis GV60 Performance.
Ціни в США
У США Grecale Modena з «приглушеним» V6 стартує приблизно від $84 500, що робить його доступнішим за попередні чотирициліндрові гібридні версії. Високопродуктивна версія Grecale Trofeo починається від $117 500, а електричний Folgore – близько $119 900.















