Новий імідж легендарного імені
Toyota здивувала світ, коли на Japan Mobility Show у жовтні показала Century Coupe. Це не просто концепт — це натяк на майбутнє преміального підрозділу бренду. Модель Century, яка роками залишалась майже невідомою за межами Японії, виходить із тіні. Тепер це окремий ультралюксовий бренд із амбіціями на глобальну арену та з чіткою ціллю — кинути виклик Bentley і Rolls-Royce.
Купе чи SUV? Є питання
Концепт виглядає ефектно, але не без суперечностей. Це дводверне купе з підвищеною посадкою. Пропорції місцями натякають на SUV, а не на класичне гран-туризмо. З деяких ракурсів автомобіль виглядає ніби не до кінця визначився зі своїм характером. Втім, потенціал у нього очевидний. Кілька точних змін — і перед нами цілком реальний конкурент Rolls-Royce Wraith.
Дизайнерський апгрейд вирішує все
Дизайнер під ніком Kelsonik вирішив виправити головну проблему концепту. Він цифрово зменшив кліренс Century Coupe. Результат вражає. Автомобіль одразу виглядає приземленішим, стриманішим і значно елегантнішим. Тепер це справжній преміальний продукт, а не експеримент із сумнівною ідентичністю.
Висновок
Toyota явно серйозно налаштована у сегменті ультралюксу. Century Coupe показує, що бренд готовий грати за правилами найвищої ліги. І якщо серійна версія буде близькою до доопрацьованого образу, світ отримає дуже несподіваного, але гідного конкурента для європейських ікон розкоші.
Малі зміни, велика різниця
Ще одна деталь, яка сильно вплинула на образ автомобіля, — це заміна чорних арок коліс на пофарбовані у колір кузова. Така зміна робить силует купе більш чистим і елегантним. Великі чорні диски теж пішли в минуле — їх замінили сріблясті багатоспицеві колеса, схожі на ті, що можна побачити на Rolls-Royce чи Bentley.
Новий колір — нове враження
Гучний помаранчевий відтінок концепту змінили на стримане срібло. Це невелике рішення миттєво підвищує преміальність автомобіля та робить його образ більш витонченим.
Що далі з Century Coupe?
Toyota підтвердила, що Century відокремлюють у власний бренд, але поки не сказали, чи дійде Century Coupe до серійного виробництва. Варіант для доріг цілком можливий, але він майже напевно зазнає значних змін перед появою на ринку.
Century Coupe вже зараз показує потенціал стати справжнім суперником для європейських ультралюксових марок, навіть якщо вигляд концепту ще доопрацюють.
Нестандартне розташування сидінь
Цікава особливість концепту — відсутність переднього пасажирського сидіння. Є лише водійське місце, а ззаду розташоване одне пасажирське сидіння з боку пасажира.
Комфорт на першому місці
Таке розташування забезпечує величезний простір для ніг заднього пасажира, який буде їхати «під шофером». Це робить Century Coupe комфортним як для коротких поїздок, так і для далеких подорожей.
Що очікувати від серійної версії
Якщо Toyota все ж запустить серійну версію Century Coupe, вона, ймовірно, матиме одну з двох конфігурацій. Або залишиться двомісним, як концепт, або стане більш традиційним чотиримісним, із простором і комфортом на рівні Rolls-Royce Wraith чи Bentley Continental GT.