Renault зупиняє виробництво Duo і Bento
— 15.12.2025 / 13:30- Група Renault закриває короткочасний бренд Mobilize та важкий квадроцикл Duo.
- Рішення про зняття з виробництва електромобіля, який дебютував у 2024 році, було прийняте через обмежені перспективи прибутковості.
- Послуги з зарядки та енергопостачання продовжать існувати, інтегровані у комерційний підрозділ Renault.
Renault прощається з мобільністю майбутнього
Розділ Renault у світі електричної мікромобільності стартував із великими амбіціями, але закінчується досить тихо. Французький автовиробник офіційно закрив суббренд Mobilize Beyond Automotive, фактично знявши з виробництва міські електромобілі Duo та Bento ще до того, як вони змогли здобути популярність на ринку.
Історія Mobilize
Бренд Mobilize з’явився у 2021 році з метою «знайти нові можливості поза традиційним автомобілебудуванням». Тоді компанія представила концепт EZ-1, який у 2022 році перетворився на концепти Duo та Bento, а у 2024 році дійшов до серійного виробництва.
Концепція та особливості
Duo – це важкий електричний квадроцикл, а Bento – його комерційна версія. Обидва нагадували Renault Twizy, який передував Citroen Ami, Opel Rocks Electric та Fiat Topolino. Основна відмінність полягала у тому, що ці моделі планували пропонувати за підпискою, а не для традиційного придбання.
Зняття з виробництва
Лише через рік після запуску серійних моделей і навіть до виходу на ринок Великої Британії, Renault офіційно закрила електромобілі Duo та Bento. Суббренд Mobilize більше не існує як окремий напрямок, а зарядні та енергетичні сервіси інтегрують у комерційний підрозділ компанії.

Кінець каршерінгу в Мілані
Це сигналізує про закриття послуг каршерінгу в Мілані, Італія. Мадрид, Іспанія, піде тим же шляхом у 2026 році. За словами Renault, ці напрямки закривають через «обмежені перспективи прибутковості» або тому, що вони «не відповідають стратегічним пріоритетам Групи».
Зарядка електромобілів залишається пріоритетом
Не все погано. Рішення для електрозарядки – на місці або на дорозі – залишаються пріоритетом компанії. Вони «покращують задоволеність та лояльність клієнтів» і «підтримують продаж електромобілів». Цей сегмент Mobilize продовжить працювати, інтегрований у комерційний підрозділ Renault під наглядом Chief Growth Officer Фабріса Камболіва.
Досягнення Mobilize
Досягнення підрозділу включають:
- понад 1 млн точок зарядки для водіїв Renault по всій Європі;
- 100 ультрашвидких зарядних станцій у Франції до кінця 2026 року;
- ще 100 станцій в Італії;
- близько 90 000 користувачів сервісу Charge Pass;
- комерційна пропозиція двосторонньої зарядки (V2G).
Підсумок
Попри закриття, Renault вважає, що Mobilize «виконав роль інкубатора та драйвера інновацій, зміцнивши експертизу Групи в нових сферах, визначивши перспективні напрямки та закривши менш важливі проєкти».















