Новий Smart #2 дебютує наступного року
— 16.12.2025Електричний спадкоємець ForTwo отримає оновлений дизайн та нову платформу наступного року.
Exomod повертає 60-ті: Hellcat Redeye у тілі класичного Dodge
Exomod представила свій найсміливіший проєкт на сьогодні. Компанія, відома так званими reverse-restomod — коли сучасні авто маскують під класику, — взяла Dodge Challenger SRT Hellcat Redeye Jailbreak і перетворила його на м’язкар у стилі 1960-х років.
Модель отримала ім’я Prometheus — на честь міфічного героя, який викрав вогонь у богів. І назва тут не випадкова: авто одразу справляє сильне враження і натякає на серйозний потенціал.
Карбон замість хрому
Головна зірка проєкту — кузов. Він повністю виконаний із карбону з темним відтінком Kandy Apple Red. Класичні форми поєдналися з сучасними матеріалами.
Передню частину переробили кардинально. Замість знайомого обличчя Challenger — новий ніс. Фари сховані за чорною сіткою решітки, що робить образ агресивнішим і загадковішим.
Деталі, які змінюють усе
На цьому Exomod не зупинилася. Авто отримало новий капот, змінені дверні панелі, перероблені стійки кузова та унікальне заднє скло. Кожен елемент працює на загальний образ.
Так, відкритий карбон не був типовим для епохи класичних маслкарів. Але саме тут він доречний. Він додає ретро-силуету сучасного характеру й робить Prometheus чимось більшим, ніж просто стилізацію під минуле.
Це класика, яка не боїться майбутнього.
Під ретро-кузовом — справжній монстр
За класичною оболонкою ховається цілком сучасна начинка. В основі Prometheus — Dodge Challenger SRT Hellcat Redeye Jailbreak із 6,2-літровим V8 з механічним компресором. Але для Exomod цього виявилося замало.
Тому до справи залучили Hennessey. Тюнінг-пакет H1000 підняв віддачу до вражаючих 1000 к.с. і 948 фунт-футів крутного моменту. Це вже рівень суперкарів, а не класичних маслкарів.
Легший, але не простіший
Точну масу авто не розкривають, але карбоновий кузов явно допоміг скинути зайві кілограми порівняно зі стандартним Challenger. При цьому важливе збережено: всі штатні системи безпеки залишилися на місці, як і сучасні технології Dodge, включно з камерою заднього виду.
Інтер’єр: мінімум змін, максимум стилю
Салон загалом не чіпали — і це логічно. Він і так сучасний та функціональний. Водночас Exomod освіжила деталі. Сидіння обтягнули м’якою коричневою шкірою з ромбовою прострочкою.
Також з’явилися нові коричневі вставки на дверних картах із контрастною строчкою кольору Old Gold. Вийшло стримано, дорого і з чітким відсиланням до класики.