Новий спортивний напрям Infiniti на горизонті
— 16.12.2025650-сильний QX80 може стати першою моделлю нового спортивного підбренду Infiniti.
Переосмислений родстер з європейським шармом
Mazda Miata давно вважають еталоном легких спортивних авто. Саме тому її платформу так люблять дизайнери й кузовні ательє. Японський Mitsuoka вже експериментував із Miata, але свого часу до родстера дісталися й іспанці з Hurtan — і результат вийшов зовсім не таким, яким ми звикли бачити цей автомобіль.
Miata, яка виглядає як класика
У 2022 році, до свого 30-річчя, Hurtan вирішила зробити щось особливе. За основу взяли Mazda Miata четвертого покоління (ND) та перетворили її на класичний європейський родстер. У дизайні легко вгадуються риси легендарних Jaguar XK120 і Alfa Romeo 6C — довгий капот, округлі форми та відверто ретро-настрій.
Лише шість авто на весь світ
Проєкт отримав назву Grand Albaycín і став справжнім ексклюзивом. В Іспанії вручну зібрали лише шість таких автомобілів. Кожен екземпляр мав преміальне оформлення та широкі можливості індивідуального налаштування, тож двох однакових машин просто не існувало.
Grand Albaycín — це приклад того, як сучасну Mazda Miata можна перетворити на витвір автомобільного мистецтва з європейською душею.

Heritage та Bespoke: класика або спорт
Ювілейний Hurtan Grand Albaycín 30th Anniversary Special Edition пропонували у двох виконаннях — Heritage та Bespoke. Версія Heritage робила ставку на розкіш і класичні деталі. Bespoke, навпаки, виглядала більш спортивно та динамічно.
Індивідуальність у кожній деталі
Покупці могли обрати один із трьох кольорів кузова: темно-синій midnight blue, насичений вишневий cherry red або стриманий lead gray. Салон оформлювали шкірою бежевого або тютюново-коричневого кольору. На честь 30-річчя компанії у спинки сидінь вишивали спеціальні шильдики з написом «30th Anniversary».
Знайома техніка Mazda
Під капотом залишалася перевірена техніка Mazda. Базовим був 1,5-літровий бензиновий двигун Skyactiv-G потужністю близько 129 к.с. Для тих, хто хотів більше динаміки, пропонували 2,0-літровий мотор на 181 к.с., добре відомий за Miata для ринку США.
Привід — виключно на задні колеса. Стандартно встановлювали 6-ступеневу «механіку», а автоматична коробка передач була доступна для окремих версій із 2,0-літровим двигуном та у виконанні Targa.

Час, ручна робота і висока ціна
У Hurtan зізнавалися, що виготовлення кожного Grand Albaycín займало близько шести місяців. Офіційні ціни на ювілейну версію так і не оприлюднили. Але з огляду на мізерний тираж і широку персоналізацію зрозуміло: Special Edition коштував дорожче за звичайний Grand Albaycín.
Для орієнтира, стандартна версія моделі з 1,5-літровим двигуном стартувала приблизно з 59 000 євро. Варіанти з 2,0-літровим мотором коштували від 82 300 євро. І це без урахування додаткових індивідуальних опцій.
Miata дорослішає, але не старіє
Нещодавно Mazda Miata відсвяткувала своє 35-річчя. Відлік іде ще з покоління NA — того самого з підйомними фарами, яке стало іконою. Поточна Miata ND вже майже десять років на конвеєрі, і дедалі частіше з’являються чутки про наступне покоління, яке можуть створювати у співпраці з Toyota.
З огляду на те, як вдало Hurtan попрацювала з платформою Miata, поява кузовного, дизайнерського варіанту на базі майбутньої генерації виглядає дуже бажаною. Якщо таке авто з’явиться — увага до нього точно буде прикута.
