Серійний Cybercab на вітрині Tesla: перший погляд (фото)
— 17.12.2025Tesla показала майже серійний Cybercab у своєму шоурумі в Сан-Хосе, даючи перший реальний погляд на спеціалізоване роботаксі, яке компанія планує вивести на дороги у 2026 році.
Нова формула плагін-гібрида
На тлі того, що Євросоюз може пом’якшити заборону на продаж нових бензинових авто після 2035 року, стратегія Jeep для Європи виглядає дуже вчасною. Бренд робить ставку не на один тип силової установки, а одразу на кілька. І черговий крок у цьому напрямку — поява нової плагін-гібридної версії Jeep Compass.
Не як у 4xe
Новий Compass PHEV помітно відрізняється від знайомих систем 4xe, які використовуються в американських Wrangler та Grand Cherokee. Тут інший підхід. Менше акценту на максимальну потужність і бездоріжжя, більше — на щоденний комфорт і доступність.
Електротяга без страху далекої дороги
Цей плагін-гібрид створений для тих, хто хоче їздити «як на електромобілі», але без постійних думок про зарядку. Compass можна підключати до розетки та пересуватися на електротязі в місті. А для далеких поїздок залишається звичайний бензиновий бак.
Розумний компроміс для Європи
Jeep робить ставку на просту і зрозумілу формулу: електричний досвід для щоденних поїздок плюс свобода подорожей без обмежень. Саме такий компроміс сьогодні виглядає найбільш логічним для європейського ринку.

Інший погляд на електрифікацію
Версії 4xe, яка раніше видавала 240 к.с. і стандартно мала повний привід, у конфігураторі нового Compass третього покоління для Європи немає. Jeep свідомо пішов іншим шляхом.
Менше екстриму — більше практичності
Замість 4xe новий Compass PHEV e-Hybrid отримав бензиновий 1,6-літровий чотирициліндровий двигун у парі з електромотором. Разом вони розвивають 225 к.с. Уся потужність передається лише на передні колеса через 7-ступеневий автомат.
Майже 100 км без бензину
У повністю електричному режимі Compass PHEV e-Hybrid здатен проїхати до 92 км за циклом WLTP. Для щоденних поїздок цього більш ніж достатньо.
Дальність — без компромісів
Коли електромотор і двигун внутрішнього згоряння працюють разом, загальний запас ходу зростає до 983 км. Це означає — жодних обмежень для подорожей.
Швидка зарядка для щоденного життя
Від зарядної станції змінного струму потужністю 7 кВт батарея заряджається менш ніж за три години. Поставив на зарядку — і вже незабаром знову в дорозі.

Америка ще чекає
У Європі новий Compass PHEV e-Hybrid продається не сам. Поруч у лінійці є ще дві електрифіковані версії.
М’який гібрид для міста
Базовий mild-hybrid поєднує бензиновий двигун з електромотором потужністю 21 кВт. Сумарна віддача — 145 к.с. Це варіант для тих, хто хоче трохи економії пального без підключення до розетки.
Повністю електричний — і далеко їде
Електричний Compass уже грає в іншій лізі. Він має 230 к.с. і запас ходу до 650 км за циклом WLTP. Для Європи це один із найпрактичніших варіантів у сегменті.
Новинка не для США — поки що
На американський ринок нове покоління Compass досі не вийшло. За попередніми даними, дебют у США може відкластися аж до 2028 модельного року. Причини — виробничі обмеження та проблеми з постачанням.
Старий знайомий ще в строю
Поки що американським покупцям доступний Compass другого покоління. Ця модель продається вже майже десять років і залишається найдоступнішим Jeep у лінійці бренду. Стартова ціна — 28 995 доларів.
