Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Новий 718 Boxster/Cayman отримає гібридний підхід

  • Porsche переглядає наступне покоління 718 Boxster/Cayman, щоб підтримувати як бензинові, так і електричні двигуни.
  • Зниження попиту на електромобілі та високі продажі автомобілів з ДВЗ змусили Porsche переглянути свою стратегію виключно для електрокарів.
  • Нова платформа перевіряє, чи може одна архітектура задовольнити як прихильників електромобілів, так і шанувальників двигунів внутрішнього згоряння.

Porsche повертає бензинові двигуни у 718 Boxster і Cayman

Porsche нібито переглядає платформу для наступного покоління 718 Boxster і Cayman. Тепер автомобілі зможуть мати не тільки електродвигуни, а й звичайні бензинові. Раніше планувалося зробити нову серію виключно електричною.

Гнучка платформа для всіх

Замість того щоб робити окрему електричну архітектуру, Stuttgart працює над універсальною структурою, яку називають “EV-first”. Вона дозволить встановлювати як електродвигуни, так і двигуни внутрішнього згоряння. Це стосуватиметься всієї серії 718, а не лише окремої спеціальної моделі.

Що це означає для фанатів

Такий підхід дає Porsche свободу вибору для покупців. Хтось зможе обрати традиційний бензиновий Cayman, хтось — сучасний електрокар. Платформа обіцяє поєднати найкраще з обох світів.

Від електрокарів до двох світів одночасно

Спершу план для нового покоління 718 Boxster і Cayman був простим: замінити бензинові моделі на електричні, створені на новій, низькій спортивній платформі Porsche для EV. Це залишило б 911 останнім Porsche зі звичайним двигуном, а 718 повністю перейшов би в електричну епоху.

Причина змін

Але нові повідомлення говорять про інше: падіння попиту на електрокари, складніші умови ринку та високий інтерес покупців до спортивних авто з ДВЗ змусили Porsche переглянути стратегію.

Газ і електро поруч

Тепер план змінився: бензинові двигуни залишаться доступними у всій серії 718 і продаватимуться разом із повністю електричними версіями на одній платформі. Це схоже на те, що Porsche вже робить у верхньому сегменті — 911 продовжує залишатися символом традиційного двигуна, отримуючи спеціальні випуски та зберігаючи ідентичність бренду.

Інженерний виклик: двигуни повертаються

Перетворити платформу, створену для електрокара, на таку, що також може приймати бензиновий двигун — завдання не з легких. Наступна архітектура 718 спроєктована навколо структурного акумулятора і не передбачає бензобак, вихлопну систему чи тунель для коробки передач.

Що доведеться переробити

Щоб повернути двигун, інженерам Porsche доведеться створити нову підлогу, яка залишатиметься жорсткою навіть без батареї, знайти місце для середньомоторного двигуна і коробки передач, а також розмістити бак і вихлопну систему відповідно до норм безпеки та шуму.

Більше, ніж просто мотор

Це зачіпає задню підраму, перегородки та точки кріплення підвіски, бо розподіл ваги, охолодження та поведінка при ударі змінюються, коли замість великої батареї встановлюють плоский чотирициліндровий або шестициліндровий мотор. Фактично, це другий цикл розробки для платформи, яка вже була готова, але Porsche вирішила, що зусилля виправдані, аби зберегти вірність покупців серії 718.

Як це вписується у стратегію Porsche

Porsche не відмовляється від електрифікації — навпаки, компанія додає бензинову гілку до програми «EV-перший». Оновлений Taycan, який з’явиться пізніше цього десятиліття, отримає «віртуальну коробку передач», яка імітує перемикання передач через програмне забезпечення та контроль крутного моменту. Це показує, що Porsche серйозно ставиться до завдання зробити електрокари живими та емоційними, як класичні машини з механікою або роботизованою коробкою.

Для фанатів класики

Водночас ентузіастичні та класичні проєкти нагадують, що попит на механічні, високобертові Porsche усе ще великий. Повернення бензинових двигунів у наступну платформу 718 дає компанії можливість обслуговувати цих покупців, тоді як електричні версії продовжують розвивати технологічну складову.

Тест для однієї платформи

Якщо план реалізують, наступне покоління Boxster і Cayman стане випробуванням для Porsche: чи може одна спортивна платформа задовольнити обидві сторони — водіїв, які хочуть миттєвий електричний розгін у тиші, та тих, хто досі мріє про середньомоторний Porsche із запахом бензину та високими обертами до червоної зони.

👁 1
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності