Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Mercedes святкує 80 років Unimog розкішною версією (фото)

  • Unimog відзначає 80-річчя диким люксовим перевтіленням, створеним для будь-якого бездоріжжя.
  • Шоу-кар отримав шестициліндровий двигун, преміальну шкіру та LED-освітлення.
  • Mercedes випробує його разом із клієнтами, перш ніж ухвалити рішення щодо серійного напряму.

Unimog святкує 80 років і заходить на територію розкоші

Легендарному Mercedes-Benz Unimog цього місяця виповнюється 80 років. І замість чергової «робочої» версії німці вирішили здивувати. Разом із Hellgeth Engineering бренд створив шоукар, який додає люксу туди, де зазвичай панують багнюка, каміння та бездоріжжя.

Позашляховик, якому пасує п’ятизірковий готель

Цей єдиний у своєму роді Unimog поєднує класичну всюдихідну техніку з дорогими матеріалами та яскравим дизайном. Він має виглядати переконливо і на розбитих лісових трасах, і біля входу в дуже дорогий готель.

Попри ефектний зовнішній вигляд, основа залишилася справжньою. Це Unimog U 4023 з портальними мостами, гнучкою рамою та трьома блокуваннями диференціалів. Тобто він усе ще може їхати туди, куди інші навіть не наважуються звернути.

Головна новинка — потужніший мотор

Найбільша зміна ховається під кабіною. Замість стандартного 5,1-літрового чотирициліндрового дизеля Unimog отримав 7,7-літровий шестициліндровий OM 936.

Потужність зросла з 228 до 297 кінських сил. За словами Mercedes, новий двигун забезпечує кращу тягу, плавнішу роботу трансмісії та водночас не шкодить легендарним позашляховим можливостям Unimog.

Що далі?

Поки що це лише шоу-кар. Mercedes планує протестувати концепт разом із клієнтами, щоб зрозуміти, чи є попит на настільки розкішний Unimog. Якщо інтерес буде високим, компанія може задуматися про новий напрямок розвитку культової моделі.

Одне зрозуміло вже зараз: навіть у 80 років Unimog не збирається старіти — він просто стає ще сміливішим.

Зовнішність: сила плюс стиль

Екстер’єр цього Unimog — це вдалий баланс між брутальністю та модним шиком. Дизайнери запозичили кілька рішень у сучасних SUV і додали чимало нових елементів. З’явилися перероблені решітка радіатора, бампери та накладки на пороги, а також унікальні панелі вантажної платформи.

Матовий сірий колір, 20-дюймові бідлок-диски та спеціальний LED-пакет фар додають всюдиходу сучасного й ефектного вигляду.

Камери замість дзеркал

Звичні дзеркала тут замінила система MirrorCam з цифровими екранами в салоні. За словами Mercedes, це корисно і на вузьких лісових стежках, і в тісному міському русі.

А ще є приємний бонус: водій може спостерігати, як перехожі з подивом розглядають цей Unimog, навіть не повертаючи голову.

Салон: поєднання розкоші та практичності

Всередині чотиримісного салону — преміальна шкіра з контрастною прострочкою, LED-атмосферне підсвічування та шкіряні килимки. Це справжній сюрреалістичний мікс люксу та утилітарності — як п’ятизірковий номер у готелі, прикручений до гірського рятувальної вантажівки. Хоча Mercedes не показав багато фото інтер’єру, можна припустити, що він усе ще більше відчувається як вантажівка, ніж лімузин.

Коріння на фермі

Unimog починався як сільськогосподарський автомобіль у післявоєнній Німеччині, а виробництво Mercedes взяв на себе лише в 1951 році. З того часу ця модель служила комунальним службам, рятувальним командам, армії та навіть перегонників на «Дакарі», при цьому ніхто особливо не заморочувався на розкіш.

Тестування та майбутнє

Mercedes підкреслює, що цей розкішний Unimog — не просто дизайнерський експеримент. Шоу-кар перевірить один клієнт наступного року, щоб зібрати реальні дані для потенційного розвитку моделі. Якщо попит з’явиться, ця люксово-брутальна версія може стати новим напрямком в родині Unimog. Поки що він служить доказом: немає місця, куди Unimog не зміг би дістатися.

👁 2
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності