Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Porsche повернула Carrera GT до стану «0 км» (фото)

  • Porsche Sonderwunsch відреставрував Carrera GT 2005 року до стану «0 км».
  • Автомобіль отримав вручну намальовану ліврею Salzburg 917 та оздоблення з червоної алькантари.
  • Власник Віктор Гомес планує часто їздити на відновленому Carrera GT.

Porsche повернула легенду: Carrera GT знову «нульовий»

Один із найжаданіших суперкарів сучасності отримав друге життя. Porsche Carrera GT пройшов повну заводську реставрацію — і тепер виглядає так, ніби щойно зійшов із конвеєра.

Заводський перезапуск

Роботи виконали самі фахівці Porsche в межах програми Factory Re-Commission підрозділу Sonderwunsch. Результат — справжній стан «0 км». Авто не лише технічно оновили, а й повернули йому перегоновий характер та атмосферу початку 2000-х.

Натхнення Ле-Маном

Проєкт замовив колекціонер з Пуерто-Рико Віктор Гомес. За основу він узяв легендарний Porsche 917 у лівреї Salzburg, який переміг у «24 годинах Ле-Мана» 1970 року. Саме цей образ і ліг в основу оновленого Carrera GT.

Класика в деталях

Суперкар пофарбований у відтінок Indian Red. Біла графіка нанесена вручну. На кузові — номер 23, пряме посилання на культовий короткохвостий болід Porsche. Салон також переробили: нові матеріали, ретельна збірка, увага до кожної дрібниці.

Не для музею

Найцікавіше — власник не планує ховати авто в колекції. Віктор Гомес збирається часто їздити на відновленому Carrera GT. Легенда повернулася не для стенда, а для дороги.

Не музейний експонат

На відміну від багатьох відновлених суперкарів, які роками стоять у закритих колекціях, цей Carrera GT не ховатиметься в кліматичному гаражі. Віктор Гомес планує їздити на ньому регулярно. Саме тому Porsche вкрила унікальне фарбування прозорою захисною плівкою, щоб зберегти вигляд авто в реальній експлуатації.

Карбон і чорні акценти

Нова ліврея поєднується з матовими чорними карбоновими деталями. Вони з’явилися на повітрозабірниках, дзеркалах, стійках, окремих секціях даху, кришці моторного відсіку та дифузорі.
Оригінальні легкосплавні диски залишилися, але їх перефарбували в чорний колір — для цілісного образу.

Повністю новий салон

Інтер’єр Carrera GT змінився радикально. Ключові поверхні оздобили алькантарою кольору Indian Red. Вона з’явилася на дверних картах, панелі приладів, центральній консолі, стелі та навіть у передньому багажнику. Кермо також перешили в тому ж стилі.

Технології з 918 Spyder

Червону тему доповнюють матові карбонові вставки та міцний чорний негорючий текстиль. Його запозичили у гібридного гіперкара Porsche 918 Spyder. Практичність і спорт — без компромісів.

Цей Carrera GT створений не для тиші колекційного боксу. Він повернувся на дорогу — таким, яким його й задумували.

Нуль кілометрів і готовий до дороги

Porsche не обмежилася зовнішнім тюнінгом Carrera GT — реставрація була повною. Суперкар розібрали до останнього болтика, перефарбували всі карбонові елементи та повністю перебрали атмосферний V10.

Власний автомобіль як донор

Донором став особистий 2005 Carrera GT Віктора Гомеса, який спочатку залишав завод у сріблястому кольорі. Хоч Porsche і не розкриває точний пробіг до реставрації, тепер автомобіль фактично новий.

Особистий підхід

Гомес, який також керує великою мережею автосалонів, похвалив команду:

«Експерти Sonderwunsch працювали з величезною пристрастю та увагою до деталей. Тепер у мене Carrera GT у новому стані, з нульовим пробігом на одометрі, зовні та всередині — точно так, як я хотів».

Carrera GT повернувся не як музейний експонат, а як суперкар, готовий дарувати драйв на дорозі.

Carrera GT — останній аналоговий суперкар Porsche

Виробництво Carrera GT тривало з 2003 по 2006 рік. У той час він був флагманом Porsche, вражаючи інженерними рішеннями: карбоновим монококом і атмосферним V10 об’ємом 5,7 літра. Двигун видає 603 кінські сили (450 кВт / 612 PS) на задні колеса через шестиступеневу механічну коробку передач.

Швидкість і драйв

Carrera GT розганяється до 330 км/год (205 миль/год) і часто згадується як один з останніх «чистих» аналогових суперкарів: високообертовий V10, зчеплення, жодних електронних пом’якшувачів.

Наступник з електрифікацією

Його наступник, 918 Spyder, змінив курс Porsche у бік гібридної продуктивності, з’явившись у 2013 році як plug-in гібрид. Виробництво 918 закінчилося у 2015 році. Хоч Porsche демонструвала концепт повністю електричного Mission X, останні новини свідчать, що проєкт може не отримати продовження найближчим часом. Попит на повністю електричний суперкар наразі обмежений, тому майбутнє цієї моделі залишається невизначеним.

👁 1
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності