Топові суперкарі 2025 року: п’ятірка найкращих
— 24.12.2025Ці п’ять моделей — ідеальний вибір для тих, хто шукає максимум емоцій і швидкості без компромісів.
BMW M5 2027: важкий, потужний і… стильніший
Попри шалену масу у 5 368 фунтів (понад 2,4 т) та віддачу 717 к.с., BMW M5 у кузові G90 залишається справжнім «суперкаром у діловому костюмі». Так, у нього величезні фірмові «ніздрі», але принаймні вони не витягнуті вертикально, як у M3. А з оновленням Life Cycle Impulse у 2027 році цей костюм, виглядає, стане ще елегантнішим.
Новий погляд у стилі Neue Klasse
Шпигунські фото з Німеччини натякають: дизайнери BMW додали впливу філософії Neue Klasse. На тестовому прототипі помітні оновлені фари та ліхтарі, а також можливі зміни переднього бампера і решіток радіатора. Загалом образ виглядає стриманішим і сучаснішим.
Деталі поки приховані
Автомобіль щедро замаскований накладками, тож точно сказати, що саме зміниться, складно. Але навіть крізь камуфляж видно: вигляд стає чистішим і виваженішим. Менше візуального шуму — більше статусу.
Потужність без компромісів
Під капотом усе без сюрпризів: той самий V8 з гібридною системою. Тобто жодних втрат у характері — лише косметичні правки та свіже «обличчя».
Висновок
BMW M5 2027 не намагається перевинайти себе. Він просто стає кращим у деталях. Трохи більше стилю, трохи більше елегантності — і все це без жодних поступок у потужності. Рестайлінг очікують наприкінці 2026 року, і якщо тенденція збережеться, M5 лише зміцнить свій статус флагманського спортивного седана.

Спереду у цього прототипу, найімовірніше, встановлені тимчасові фари, а не серійні. Проте форма вже помітно змінюється: зовнішні краї тепер нахилені донизу, а не вгору, як раніше. На думку автора, таке рішення робить M5 схожим на класичний BMW M5 E34 із “акулячим носом”, додаючи суперседану більш агресивного характеру.
Ближче до центру бампера решітки виглядають трохи тоншими, через що здаються ширшими. Втім, робити остаточні висновки рано. Камуфляж усе ще повторює риси нинішньої моделі, де «ніздрі» майже з’єднуються з нижнім повітрозабірником у центральній частині бампера.

Втім, перехід на менш глибокі решітки радіатора виглядає цілком логічним кроком. Так M5 краще впишеться в нову дизайнерську родину Neue Klasse. Що ж до нижніх повітрозабірників, то вони, видається, зберігають форму й розміри нинішньої версії. Камуфляж на капоті та крилах, імовірно, можна не брати до уваги.
Збоку змін майже не видно. Пороги, лінія вікон, дзеркала — усе виглядає, так само як в актуального M5. Основні дизайнерські оновлення, виглядає, зосереджені саме в передній частині авто.

М’якші ліхтарі для оновленого G90 BMW M5
Ззаду зміни теж є, хоча вони доволі делікатні. Зовнішні краї ліхтарів переробили: лінія, що раніше була прямою і йшла з нахилом у бік задніх коліс, тепер стала плавно вигнутою. Усередині блоків — нові світлові графіки, стилістично ближчі до майбутнього BMW 3 Series.
Задній бампер — не фінальний
Задній бампер на тестовому авто — тимчасовий, але є добра новина. Величезні подвійні дифузори, видається, залишаться. Це означає, що фаркоп і надалі зможе висуватися та ховатися, не заважаючи аеродинаміці й дизайну.
Салон: нова електроніка і більше Alcantara
У салоні варто чекати iDrive з Operating System X та системою Panoramic Vision, як у новому iX3. За інформацією з форуму Bimmer Post, Alcantara щедро з’явиться на різних поверхнях. Інтер’єр стане ще більш «М»-орієнтованим і преміальним.
Техніка без революцій, але з великим запасом
Під кузовом — та сама гібридна установка: 4,4-літровий V8 з двома турбінами. Чи зросте потужність — поки невідомо. Але тюнери вже довели, що цей сетап без проблем витримує понад 800 к.с. Запас міцності вражає.
Коли чекати рестайлінг
Актуальний BMW M5 дебютував у листопаді 2024 року. Тож рестайлінг LCI варто очікувати не раніше кінця 2026-го. Поспіху не буде, але оновлення обіцяє зробити суперседан ще більш вивіреним у деталях.
