Найдовші автомобілі, які реально виробляли
— 24.12.2025Від Cadillac до Ford Excursion — огляд восьми найбільших серійних автомобілів, які коли-небудь випускали.
Mazda MX-5 Miata 2025: справжній хіт для шанувальників спорткарів
Купівля нового автомобіля ніколи не буває легкою справою. У 2025 році середня ціна нового авто вперше перевищила 50 000 доларів, і знайти справжню вигідну пропозицію здається майже неможливим.
Але тут на сцену виходить Mazda MX-5 Miata. Нове дослідження Hagerty показує: з урахуванням інфляції, 2025 року Miata стала дешевшою, ніж будь-коли в історії.
ND Miata: більше технологій за менші гроші
За даними, ND Miata з нинішнього покоління від 2022 року коштує найдешевше за всю історію моделі. Це приголомшливо, враховуючи, скільки нових технологій спорткар отримав з моменту свого дебюту у 1989 році.
Тобто тепер ви можете отримати сучасний, безпечний та технічно оснащений спорткар за ціною, яка раніше здавалась неможливою.
Чому Mazda MX-5 Miata зараз дешевша, ніж будь-коли
Дослідження Hagerty показує цікаву картину цін на Miata протягом років.
А тепер ND Miata, яка з’явилася минулого року з MSRP $25 735, коштує трохи понад $30 000. А на сайті Mazda USA сьогодні вона стартує з ціни $29 830 — майже на $10 000 дешевше, ніж перші два покоління.
Тобто сучасна Miata пропонує найновіші технології та безпеку за справді вигідною ціною.

Чому ND MX-5 Miata така приваблива
Як і попередні покоління, сучасна Mazda MX-5 Miata оснащена атмосферним чотирициліндровим двигуном.
Останній двигун Skyactiv-G 2.0 з 16 клапанами розвиває 181 к.с. при 7 000 об/хв. Це значно більше, ніж у першої NA Miata з 1.6 літровим мотором на 115 к.с., або у пізніших версій з 1.8 літровим двигуном на 128 к.с.
Ще одна перевага — вага. Перше покоління важило близько 1 000 кг, а четверте — приблизно на 9 кг менше, залежно від року та комплектації.
Сучасна Miata пропонує зручності, які раніше були недоступні: підсклянники, електросклопідіймачі, мультимедійну систему з підключенням телефону та системи безпеки, наприклад, моніторинг “сліпих зон”.
Економія палива теж покращилась. Якщо Miata 1990 року мала розхід 25–30 mpg, то 2025 модель показує 26/34 mpg у місті та на трасі (а з автоматом ще +1 mpg на трасі).
Чи є зараз ще якийсь спорткар, настільки привабливий та доступний? Можливо, ні. А те, що це задньопривідний спорткар — просто приємний бонус. Шкода лише, що багато власників не катаються на них щодня.