Honda випереджає Hyundai з унікальною системою для EV
— 25.12.2025 / 10:00Honda представила наймиліший хот-хетч 2025 року
На цьогорічному Japan Mobility Show 2025 Honda зняла покривала з новинки, яка миттєво привернула увагу фанатів — Super-ONE EV.
Малий, але з характером
Автомобіль створений на базі N-ONE:e kei car, але виглядає зовсім по-новому. У нього потужний обвіс, розширені арки коліс на два дюйми з кожного боку, занижене шасі та високопродуктивні шини.
Електромотор із душею бензинового двигуна
Особливість Super-ONE EV — новий режим їзди. Він змушує електромотор працювати як звичайний бензиновий двигун. Ідея знайома тим, хто бачив Hyundai Ioniq 5 N, але Honda додала свою родзинку та зробила це по-новому.
Чому варто звернути увагу
Цей малюк поєднує стиль, характер і сучасні електротехнології. Він показує, що маленький автомобіль може бути веселим, спортивним і зовсім не нудним.

Уроки від Hyundai
Кожен, хто їздив на Hyundai Ioniq 5 N, знає особливості його «імітації передач» та крутного моменту. Звуки двигуна, що супроводжують їх, були запозичені з Elantra N, а фейкова трансмісія повторює восьмиступеневу DCT тієї ж моделі.
Багато хто вважає, що Hyundai могла обрати більш потужний звук для свого 641-сильного електрокара. Звуковий супровід 276-сильного чотирициліндрового двигуна для такого EV виглядає недоречно.
Honda Super-ONE: уроки засвоєно
Honda явно вивчила помилки Hyundai. Для Super-ONE, що вже на фінальних етапах розробки, інженери створили унікальну комбінацію двигуна та коробки передач, якої немає в жодному іншому Honda.
Малий, але з характером
Super-ONE обіцяє бути веселим хот-хетчем, який поєднує сучасні електротехнології з драйвовим характером. Honda взяла все, що подобалося в Ioniq 5 N, і зробила доступний автомобіль, на якому кожна поїздка дарує радість.

Унікальна «імітація» коробки передач
Симульована трансмісія Super-ONE має сім передач — стільки ж, скільки у DCT у MDX Hybrid та RLX Hybrid. Але Honda не просто повторила стару коробку. Інженери створили нову трансмісію спеціально для Super-ONE, з щільно підібраними передавальними числами, щоб забезпечити максимум взаємодії водія з автомобілем.
Для справжнього драйву
Головний інженер Super-ONE, Кохей Акімін, розповів CarBuzz на випробувальному полігоні Honda в Точігі, що він хотів, щоб водії якнайчастіше перемикали передачі на звивистій дорозі. Сім передавальних чисел були спеціально підібрані саме для цього — щоб кожна поїздка приносила задоволення від керування.

Чотирициліндровий, але звучить як V6 і V8
Honda застосувала цікаву філософію при створенні звуку двигуна Super-ONE. Оскільки це електромобіль, немає обмежень справжнім мотором, тож звук можна створити будь-який. Але Honda не переборщила — Super-ONE не реве як V10 і не гримить як V8.
На перший погляд, він звучить як звичайний чотирициліндровий мотор, але прислухавшись, помічаєш несподівані булькання та низькі ноти, які додають характеру і нагадують V6 і V8.
Звуковий дизайн під кожну поїздку
Інженер Кохей Акімін пояснив, що звук повністю унікальний, взятий за основу знайомий мотив з Civic Type R 2025, але з додатковими елементами.
“Це не просто один двигун. Іноді чути румління та інші звуки, яких немає у Type R. Ми зробили так, щоб вони звучали як V6 і V8, тож це не один мотор.” — Кохей Акімін, головний інженер Super-ONE
Унікальний характер
Завдяки цьому Super-ONE має характер, якого немає в жодного іншого Honda. Якщо Hyundai зробила Ioniq 5 N звучати як Elantra N, то Honda створила щось повністю нове. І хоча ми випробовували ще прототип, до виходу авто на ринок у 2026 році його звук і характер можуть стати ще кращими.

Honda запевняє: це не копія Hyundai
Інженер Кохей Акімін визнає, що Hyundai випередила Honda, коли вперше зробила імітацію бензинового двигуна в електромобілі. Але Super-ONE — це не просто виправлена версія ідеї Hyundai. Honda працювала над цим концептом роками, а Hyundai просто прийшла першою.
Електромотори дають свободу
Використання електромоторів дає широкі можливості для кастомізації звуку та поведінки машини. Наприклад, BMW вже патентувала технології, що дозволяють ще точніше налаштовувати криву крутного моменту. Тож цілком логічно, що кілька автоконцернів одночасно експериментували з подібними рішеннями.
Конвергентна еволюція авто
Можна порівняти це з біологічною конвергентною еволюцією, коли абсолютно різні види тварин незалежно еволюціонують у схожі форми. Тут же всі хотіли просто робити електромобілі веселими. І у випадку Hyundai та Honda — обидві компанії зробили це блискуче.














