
Анонс моделі Volkswagen ID.4 в 2024
— 01.03.2024 / 21:56Через три роки після запуску повністю електричний кросовер отримав один новий двигун і новий інтерфейс користувача з акумулятором на 82 кВт-год.
Екстер’єр залишився колишнім. Ціни починаються від 41 160 доларів США за базову модель батареї ємністю 62 кВт/год, тоді як просунута версія брат із більшою батареєю можна придбати за 46 300 доларів США. Для більшості легкових автомобілів, вантажівок і позашляховиків три роки на ринку гарантують принаймні новий набір фар, нову решітку радіатора та, можливо, оздоблення навколо задніх ліхтарів.
На додаток до нового заднього двигуна, моделі потужністю 82 кВт-год отримують ефективніший і простіший у використанні інтерфейс із новим 12,9-дюймовим сенсорним дисплеєм. Розглянемо новий задній електродвигун. Як вони зробили це краще?
Volkswagen використовує складну технологію, відому як шпилькова обмотка: котушки статора виготовлені з квадратних мідних дротів, які після згинання візуально схожі на шпильки», — пояснює експерт VW. «Ця техніка намотування шпилькою дозволяє щільніше укладати дроти. У результаті в статорі стає більше міді — потужність і крутний момент збільшуються, а охолодження стає ефективнішим».
Звичайно, інші виробники роками, навіть десятиліттями використовують мідні дроти квадратного перерізу, принаймні в генераторах, але приємно бачити, що VW використовує цю технологію. Крім того, для вас, інженерів-електриків: «Підвищена потужність і ефективність електродвигуна в ID.4 є результатом таких деталей, як: ротор із потужними постійними магнітами, які забезпечують високу теплову віддачу; вдосконалений статор з великою ефективною кількістю обмоток у поєднанні з максимальним перетином дроту; водяний тепловідвід для зовнішньої сторони статора; і нова комбінована система масляного та водяного охолодження, яка також забезпечує вищу термічну стабільність.
«Термостабільність забезпечується завдяки новому поколінню інверторів, а вища термічна здатність є основним фактором, що сприяє підвищенню ефективності нової трансмісії. Численні компоненти коробки передач також були оптимізовані та посилені, і таким чином адаптовані до високих значень потужності та крутного моменту».
Таким чином, двигун ID.4 із заднім приводом видає 282 к.с. і крутний момент 402. Якщо ви отримаєте модель на 82 кВт-год з повним приводом і переднім електродвигуном, що приводить в рух передні колеса, загальна потужність системи становитиме 335 к.с. VW перераховує крутний момент для повнопривідної моделі як «99 спереду, 402 ззаду». Базова модель потужністю 62 кВт-год працює з тим же старим двигуном і виробляє лише 201 к.с., крутний момент 229 і доступна лише з заднім приводом. У нас не було можливості спробувати розігнати 0-60 миль/год, але наші колеги з Car and Driver стверджують, що для нової моделі цей показник становить 5,4 секунди, що непогано для такого великого комфортного кросовера.
Всередині виділяється новий екран і новий інтерфейс користувача. Екран майже на дюйм більший по діагоналі, ніж в попередній версії, принаймні на моделі з потужністю 82 кВт-год (модель з потужністю 62 кВт-год задовольняється попереднім 10-дюймовим екраном).