Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Технологія і-ELOOP від Mazda, що це таке?

Що ж таке система і-ELOOP?

Система i-ELOOP: розумне збереження енергії для підвищення ефективності

Технологія i-ELOOP дозволяє накопичувати енергію, що виникає під час гальмування автомобіля, і згодом використовувати її для живлення електричних систем — таких як фари, кондиціонер, аудіосистема та інші пристрої. Завдяки цьому система не лише компенсує витрачену енергію, а й знижує споживання пального, покращуючи загальну ефективність авто.

Mazda Motor стала першою компанією, яка впровадила рекуперативну гальмівну систему, що використовує конденсатор замість традиційної акумуляторної батареї. Ця інноваційна технологія під назвою i-ELOOP з 2012 року встановлюється на серійні моделі Mazda. У реальних умовах експлуатації, де автомобіль постійно прискорюється й гальмує, система здатна зменшити витрату пального до 10%.

Ключовою особливістю i-ELOOP є застосування високоефективного суперконденсатора, здатного швидко заряджатися та віддавати енергію, що вигідно відрізняє його від традиційних акумуляторів.

Рекуперативне гальмування вже давно розглядається як перспективний метод економії пального. Воно полягає в перетворенні кінетичної енергії при гальмуванні в електроенергію за допомогою генератора або електромотора. У гібридних авто така система зазвичай працює у зв’язці з тяговим двигуном і батареями.

Mazda провела детальний аналіз типових режимів руху автомобіля й створила технологію, яка майже миттєво конвертує кінетичну енергію гальмування в електрику. Важливо, що реалізація i-ELOOP не потребує використання електромотора чи великої батареї, як у гібридах.

До складу системи входять: регульований генератор із напругою 12–25 В, суперконденсатор зі зниженим внутрішнім опором і перетворювач постійного струму. Система активується, щойно водій прибирає ногу з педалі газу. У цей момент генератор починає виробляти струм напругою 25 В, який надходить до суперконденсатора для зберігання.

Розроблений спеціально для автомобільного використання, цей суперконденсатор заряджається всього за кілька секунд. Коли накопичена енергія використовується для живлення електросистем, перетворювач знижує напругу до стандартних 12 В, сумісних з бортовою мережею авто. При потребі i-ELOOP також може підзарядити акумулятор. Система активується при кожному уповільненні, зменшуючи навантаження на двигун, що позитивно впливає на економію пального, особливо в режимі “старт-стоп”, де досягається близько 10% зниження витрат.

Назва i-ELOOP розшифровується як Intelligent Energy Loop, що підкреслює прагнення Mazda до розумного використання енергії.

Крім того, система i-ELOOP може працювати у поєднанні з технологією i-stop — фірмовою системою Mazda автоматичного перезапуску двигуна, подовжуючи час його вимкнення без втрати функціональності електросистем.

Mazda продовжує вдосконалювати ефективність автомобілів із ДВЗ, впроваджуючи новітні технології, які зменшують витрати пального без шкоди для динаміки чи зручності водія.

👁 1301
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності