
Maserati скидає дах і зберігає потужність
— 02.03.2024 / 18:52Здавалося, це лише питання часу, коли інженери та дизайнери в Модені подивляться на купе GranTurismo, випущене минулого року, і подумають: «Давайте позбудемося даху». Основою спадщини, яку цінує Maserati, є приголомшливий зовнішній вигляд, і новий Maserati GranCabrio 2024 року є справжнім свідченням цього принципу, включаючи м’який верх.
Звичайно, назва може здатися трохи незграбною, але кістки найновішого грандіозного автомобіля Maserati з відкритим верхом міцні. Базуючись на Maserati GranTurismo 2024 року (який ми протестували на початку минулого року), Maserati сподівається завоювати ринок просторих дводверних чотиримісних купе з пропозиціями з жорстким дахом і кабріолетом.
Оскільки початковий проект GranCabrio схожий на GranTurismo, відмінності в шасі є відносно мінімальними, за винятком відсутності даху. Побудований із суміші алюмінію, а також сталі та магнію на 65%, результатом є граничне збільшення ваги на 220 фунтів для версій кабріолетів, що працюють на газі. У Maserati кажуть, що GranCabrio буде побудований на тій же модульній платформі шасі, що й GranTurismo, що натякає на потенціал для повністю електричної версії Folgore в майбутньому.
Італійський бренд, що належить Stellantis, ще офіційно не підтвердив електричний GranCabrio, хоча визнав, що механічна можливість існує. під капотом cofango (змішане крило) ми знаходимо знайомий 3,0-літровий твін-турбо V6, який Maserati ніжно називає двигуном Nettuno. Використовується в усьому, починаючи від суперкара MC20 і закінчуючи найм’якшим кросовером Maserati Grecale, Nettuno V6 на даний момент є основним продуктом бренду, причому неймовірно хорошим, пропонуючи діапазон потужності, що підходить для кожної моделі.
У формі кабріолета Maserati налаштовує Nettuno до 542 к.с. і 479 фунт-фут крутного моменту, подібно до брата GranTurismo Trofeo з жорстким дахом. У поєднанні з класичною 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач ZF усі моделі GranCabrio будуть передавати потужність на всі чотири колеса через механічний передній диференціал і електронний диференціал із самоблокуванням ззаду.