
Volkswagen представив хетчбек та універсал з несподіваними характеристиками
— 15.03.2024 / 21:22Volkswagen випустить два нові спортивні електромобілі: зухвалий хетчбек ID.3 GTX і стрункий універсал ID.7 GTX Tourer, передає Tengri Auto з посиланням на Car and drive. Для шанувальників Volkswagen GTI нові моделі мають особливе значення. Пройшло майже 50 років з моменту першого показу оригінального Golf GTI у 1975 році у франкфуртському автосалоні. Але з настанням електричної ери настав час нової назви.
Знайомтеся: ID.3 GTX – перший електричний гарячий хетчбек, та ID.7 GTX Tourer – спортивний електричний універсал. Хетч надійде у продаж у двох версіях. Стандартна модель оснащена двигуном потужністю 282 кінських сил, а модель Performance підвищить цей показник до 322 коней. Акумулятор ємністю 79,0 кВт.год. розташований по центру для оптимального розподілу ваги.
ID.3 GTX може заряджатися до 175 кВт, а батарея заряджається від 10 до 80 відсотків лише за 26 хвилин при підключенні до швидкої зарядної станції постійного струму. Volkswagen прогнозує запас ходу близько 600 кілометрів за оптимістичнішим циклом тестування WLTP (всесвітня гармонізована методика випробувань для легкових автомобілів) у Європі. Зовні модель GTX відрізняється новим переднім бампером із чорним повітряним впуском та фарами у формі бумерангу. Глянцевий чорний також з’являється на новому задньому дифузорі та решті зовнішньої обробки. У базової версії GTX ширина шин становитиме 215 мм, тоді як у Performance – 235 мм.
Запуск GTX також супроводжується появою покращеної інформаційно-розважальної системи через 12,9-дюймовий сенсорний екран. Нова версія універсала ID.7 GTX Tourer оснащена трохи потужнішим силовим агрегатом з двома моторами, що забезпечують 335 кінських сил на всі чотири колеса. Постійний синхронний мотор на задній осі такий самий, як у ID.3 GTX – потужністю 282 кінські сили, а на передній осі буде встановлений асинхронний мотор потужністю 108 кінських сил. Максимальна швидкість обмежена до 180 кілометрів на годину, проте дані про розгін не були надані. Батарея ID.7 GTX має ємність 86,0 кВт.год. і може заряджатися з потужністю до 200 кВт.
Заряджання батареї від 10 до 80 відсотків займе менше 30 хвилин. Офіційні дані про запас ходу відсутні, але додаткова потужність та додавання повного приводу повинні зменшити його порівняно з нормою (685 кілометрів за циклом WLTP), незважаючи на велику ємність батареї. Універсал ID.7 GTX Tourer носить аналогічний дизайн бампера, як у ID.3 GTX, а також однакові 20-дюймові колеса та глянсове чорне оздоблення. В інтер’єрі відбулися такі ж оновлення з більш жорстко укріпленими передніми сидіннями, обігрівом та червоним кантом оббивки. Яскраві шви також присутні на панелі приладів, дверях і рульовому колесі.